Just nu...

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare iNHALE
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 92 006
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

kl

Just nu kollar jag på En unge i minuten och kom ihåg min dröm från inatt, födde nämligen 5 kultingar jag, rosa och fina! :D Utöver det så tycker jag det är svinigt att min hy är kass och så skäms jag för att jag har haft två kassa dagar (svacka = ätit onyttigt/inte tränat) men inget att göra åt nu, bara att rycka upp mig imorgon och träna rumpan av mig och försöka undvika att hamna i fler svackor.

Men tåget går i tid? Man kan ju inte kräva mer än en sak åt gången av SJ, förstår du väl. :cool:

Just nu sitter jag med hemmaspa samt fixar hår, naglar och experimenterar med smink och försöker få upp självförtroendet lite. Kan man inte vara smal kan man försöka väga upp det med att se jävligt vardagslyxig ut istället. Säger vi.

Hahaha good point! :rofl:

Åh vi borde ha kombohelg nån gång! Sitta med ansiktsmask och diskutera mascaror samtidigt som vi skjuter folk utav bara helvete på ps3t :D

kl

Just nu sitter jag i soffan och kikar på top model efter ett tufft träningspass. Men är nöjd med dagen efter träningen.

Det borde vi! Vi kan ju faktiskt passa på att köra en budgetvariant efter Köpenhamn nästa helg, hemmagjord ansiktsmask och grejer. Känner liksom att det inte skulle sitta fel när vi kommer hem och kanske inte är så utvilade och fräscha. :angel:

Btw så ska vi köra multiplayer den här gången, ingen diskussion!

kl

Just nu så kom jag på att när jag duschade glömde (!!!) jag att använda både shampo och balsam så håret är gött flötigt nu, seriöst, hur kunde jag glömma det!?

haha! Ja jag förstår verkligen inte! Tyckte det var något som var lurigt när jag klev ur duschen men kunde inte komma på vad... tankspridd tro. :D

Just nu känns det som att någon (min kära tatuererska) försöker slipa bort min armbåge med en ytterst smal tandläkarborr. Mmm.

Just nu sitter jag på sängen i hotellrummet i Bryssel och funderar på om jag orkar ge mig ut för att leta rätt på lite kaffe och kanske köpa en dricka till.

Just nu sitter jag på ett konditori i Trollhättan med te och vaniljbulle :)
(efter att ha hängt och skakat över toaletten, fyfan. Undrar om jag någonsin varit så åksjuk :crazy: )

Det lät mysigt! Trollhättan är en fin stad (det lilla jag sett av den).

Jag sitter och lyssnar på Daniel Norgren, sjunger med för full hals och kelar med ett kokt ägg. Det är så mjukt och runt och gosigt och varmt!

kl

Just nu sitter jag med MW3 och stör mig på att något stolpskott i min klan oupphörligt refererar till mig som "babe" eller "sexy", medan killarna naturligtvis går under sina screennamn. Och jag kan förstås inte säga ifrån heller, för det är en bra klan och jag är rädd att åka ut pga. sist in -> först ut. Bu.

kl

Just nu är det städning på G. Till och från.. Jag har hållit på sen i morse men jag tar kanske lite väl många pauser :D

Just nu sitter jag och är förskräckt över insikten att Marabous m's med jordnötter är MYCKET godare än m&m's med jordnötter :eek:

KL*

Just nu ligger jag på Imnir's soffa i Stockholm och myser med en av deras hundar och irriterar mig på livet. Skulle eventuellt på blind date men det sket sig ordentligt när verkliga livet kom emellan. Livet bryr sig inte om vad vi tidigare planerat.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 195
Senast: gul_zebra
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 916
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 771
Senast: qitis
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
567

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka