JW sakerna har kommit!

Sv: JW sakerna har kommit!

Haha älskar JW
men det är lte som Popeye säger, lite för mkt är det kanske, men jag har iaf inte JW hjälm o kavaj när jag tävlar ;)

Är det bara jag som tycker JW klädder tappar färgen fort? Jag har endel och kommer inte köpa mer om det inte blir bättre. Det är inte så kul att köpa en jacka för 2500 och sen ser den ut som fan efter fem tvättar. Och jag frågade John om han visst om det och det såg ut som han gjorde det, fast han nekade. Han skulle dock kolla upp det. Jag har hört andra kommerntera om just färgens hållbarhet.

Fina färger!
Passade bra på hästen.

Men måste säga att den där jackan var inte fin
Får associationer till typ Formel-1 förare eller nåt :crazy:

Bison skrev:
Haha älskar JW
men det är lte som Popeye säger, lite för mkt är det kanske, men jag har iaf inte JW hjälm o kavaj när jag tävlar ;)

Haha, klagar du eller? :angel: .

Äh, så länge du inte kör deras marinblåa kavaj med röd krage är det lugnt! :rofl: .

ha ha det vore väl ngt, kanske ska köra det när vi ska iväg o hoppa en lille putte plutt CR nästa vecka :idea:

skulle nog inte våga åka tillbaka dit efteråt, alla skulle väl se mig som världens snobb, så det är nog i värt, folk stirrar juögonen ur sig om jag skrittar förbi grannstallen med verdus skydden :crazy:

precis, det är ju inte direkt så att jag har någon som sponsrar mig jag jobbar för min pengar!
Kanske ska köpa fleéce täcket oxåp, om jag lyckas dölja det för min sambo :angel: , lr vad tycker du?

bra att du sa det, kan ju inte komma med buccas skydd och JW täcke :eek:

fina saker men inte på den hästen... tyvärr, men det kanske är det ljusa tränset, det är säkert kanon snyggt med svart träns!!!! satsa på täcket med *love*

Liknande trådar

Hemmet För 2 år sen köpte vi ny säng. Jag gjorde ordentlig research, vi var runt och provade olika sängar mm. Jag ville verkligen göra ett noga... 2 3
Svar
56
· Visningar
3 004
Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 241
Senast: Majjijann
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill... 2
Svar
32
· Visningar
3 024
Senast: Amha
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna... 2
Svar
23
· Visningar
2 645
Senast: Stergo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka