Långnos

Trådstartare
Har inte följt med trenden på JW saker till pållarna....MEN har nyligen införskaffat mig min första JW pryl till pållen(har en JW hjälm sen innan)

Köpte en beige JW huva med blå och guld passpoal för haöva priset,hihi....Hoppas min pålle passar i den

Sv: Jw

Långnos skrev:
Har inte följt med trenden på JW saker till pållarna....MEN har nyligen införskaffat mig min första JW pryl till pållen(har en JW hjälm sen innan)

Köpte en beige JW huva med blå och guld passpoal för haöva priset,hihi....Hoppas min pålle passar i den

Oooh. Det är snyggt! ;) Du är rätt ensam om att ha det oxå, då de färgerna endast funnits nån månad, alla beiga och bruna färger asså! ;)

De är så nya så det finns inga bilder på de ngnstans vad jag har hittat iaf! Men såg de bruna sakerna igår på en häst iaf, bara sett de på Globen innan. De satt på en isabellfärgad ponny med brun utrustning å snacka SNYGGT det var! :love: .

jag har en brun JW luva! (har iof grå, blå å grön oxå :smirk: )
här e en bild på den.. men de e lite mörkt så man ser inte så bra.. :S men den e jättefin iaf!
{1B593CE5-DD25-450F-A139-449EFB25B8D0}.jpg

Har ingen bild på den, men kan ta någon dag:) ...Tyckte den beiga var lite neutral färg för min pålle och som kan gå ihop med många olika schabrak. Innan har jag bara kört med Equiline huvorna med guldkant...lite variation skadar ju inte, hihi..

Häftigt, och för halva priset också;) Fanns dessvärre inga schabrak kvar då det var halva priset på dem med.

Annars diggar jag mest den marinblåa med vit och röd passpoal, den e grymt snygg:love:

En butik i närheten som hade hela butiken 50% Folk var som galna, slet och drog i alla saker, främst sadelskåpen i plast, sadlar,JW schabrak....
Snacka om att shoppa loss..märkesprylar, täcken,benskydd, ridbyxor,träns,sadlar,ridstövlar ja precis allt du kan tänka dig var halva priset!!:love: :love:

Ja det måste du ju absolut göra! Mycket bättre utbud än Sharpman tycker jag iaf, men kanske beror på att de sponsrar vårat stall lite grann:angel:

Jag var oxå där på rean....
Har aldrig varit med om en sån rea på hästsaker för:bump:
Synd att den bara varade en vecka....

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 503
Senast: Lavinia
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 852
Senast: Juli0a
·
Övr. Katt Hejsan, jag heter Jonas och har en blandras (50% ragdoll, 50% huskatt) vid namn Lizzy, hon är ett år gammal om ett par dagar och är...
Svar
8
· Visningar
2 557
Senast: Praefatio
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 205
Senast: kma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka