Kaffebryggare med termoskanna

sthu

Trådstartare
Kaffebryggare med termoskanna, helst avtagbar vattentank. Finns det?
Jag hittar bara en, Bosch TKA8653, och den verkar inte säljas längre.

Tips tips? Eller någon annan bra bryggare med termoskanna.

Jag har också en Moccamaster med termoskanna. Tycker dock inte att just termosen är så bra, min vanliga termos håller värmen mycket bättre.

Jag har också en Moccamaster med termoskanna. Tycker dock inte att just termosen är så bra, min vanliga termos håller värmen mycket bättre.

Det lät ju inte så bra förstås..

Funderar lite vidare, är det kanske bättre att jag satsar på en bra och gärna lite snygg termosb istället?

Det lät ju inte så bra förstås..

Funderar lite vidare, är det kanske bättre att jag satsar på en bra och gärna lite snygg termosb istället?
Vi har en bryggare med termoskanna av äldre modell. Den håller inte värmen alls bra så, ja, jag hade alla gånger satsat på en termos att hälla över kaffet på istället. Så gör vi varje morgon.

Vi har en bryggare med termoskanna av äldre modell. Den håller inte värmen alls bra så, ja, jag hade alla gånger satsat på en termos att hälla över kaffet på istället. Så gör vi varje morgon.

Det gör föräldrarna med. Men nu har både bryggare och termos börjat ge sig så de pratade om en kombination.
Men om den ändå inte håller värmen så bra är det nog bättre att leta upp en ny termos :)

Liknande trådar

Hemmet Vart tvungen att köpa ny kaffebryggare med kort varsel då den gamla gick sönder. Valet föll på en Wilfa då den hade ett par saker jag... 2
Svar
27
· Visningar
872
Senast: TantAgda
·
Skola & Jobb Jag som många andra behöver hitta jobb till sommaren. Känner att jag inte orkar med att jobba i vården längre, så måste hitta något...
Svar
0
· Visningar
283
Senast: Mirre
·
IT & mobiler Jag hittar inte det personliga valvet längre, det som hade en extra inloggning. Nån som känner igen? Har de avskaffat det och var finns...
Svar
0
· Visningar
160
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Hjälp... Har castat från min telefon till TVn för ett par timmar sedan utan problem. Men nu när jag skulle starta ett program händer det... 6 7 8
Svar
140
· Visningar
6 626
Senast: Happimess
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Vilken hundras?
  • Guldfasanerna