Kakeldekor?

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare AnnaJL
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 3 317

AnnaJL

Trådstartare
Har ni några tips på var man kan hitta kakeldekor 10x10? Hittar bara 15x15. Metervara skulle ju också funka men har hittills bara hittat metervara på film som kan skada kaklet om man tar bort filmen.

Sv: Kakeldekor?

Åh, jag letar också! Gärna som finns att beställa på internet

Googla på "kakeldekor 10x10" och kolla andra sökträffen så finns det åtminstone några färger i 10x10 cm.

Har ni några tips på var man kan hitta kakeldekor 10x10? Hittar bara 15x15. Metervara skulle ju också funka men har hittills bara hittat metervara på film som kan skada kaklet om man tar bort filmen.

Skada kaklet?
Jag köpte sån där rulle på Coop (finns på endel byggvaruhus) som jag klippte till och satte upp. Hur skulle det ha skadat kaklet?

Liknande trådar

Hemmet Fram med tips på var man får tag på vanligt påslakan utan örngott. Jag hittar bara set. Förr hade ikea men nu hittar jag bara med örngott.
Svar
4
· Visningar
362
Senast: Krålus
·
Utrustning Racesafe säkerhetsväst! Jag behöver hjälp! Jag är så jäkla puckad, läste att man kunde tvätta säkerhetsvästen i tvättmaskinen. Sagt och...
Svar
4
· Visningar
375
Senast: CaisaCax
·
Hemmet Jag tar gärna emot tips på en dörrklocka med rejäl hörbar signal/pling. Blinkar den så är det helt ok om man bara kan välja bort det...
Svar
4
· Visningar
213
Senast: Grazing
·
Hemmet Jag har ofta med mig 1-2 mackor till stallet och snart börjar det bli för varmt att bara ha med dem i en vanlig matlåda. Jag har... 2
Svar
23
· Visningar
997
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka