Sv: kallhyra

VArför skulle en utebox inte kunna hyras ut med ett fikarum och liknande?

Faktum är att jag vet många stall där det finns uteboxar och utestall som har exakt samma tillgång till fikarummen, uppvärmda sadelkammrarna, slopboxarna osv som dom som hyr i varmstallen.

Och vem säge rinte att man kan isolera dessa utrymmen i ett kallstall eller intill uteboxar.
 
Sv: kallhyra

Jag tror min fråga blev lite sne och missvisad.

Men oavsätt vad så tror jag at jag har fått svar på min fråga i och med detta inlägg.

Därmed avslutar jag tråden.
 
Sv: kallhyra

VArför skulle en utebox inte kunna hyras ut med ett fikarum och liknande?

Faktum är att jag vet många stall där det finns uteboxar och utestall som har exakt samma tillgång till fikarummen, uppvärmda sadelkammrarna, slopboxarna osv som dom som hyr i varmstallen.

Och vem säge rinte att man kan isolera dessa utrymmen i ett kallstall eller intill uteboxar.


Kan inte se att jag påstått att de inte kan göra det heller. Mitt svar gällde, att det ÄVEN om det är en utebox så finns det ju det som medföljer och det oavsett, även om det inte behöver vara fikarum eller liknande. Med det inte sagt att det INTE kan vara fikarum!

Kicki :laugh:
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Den 31 december löper nuvarande elhandelsavtal ut. Jag håller nu på att kolla runt lite på olika bolag och se om priset skiljer sig och...
2
Svar
30
· Visningar
1 487
Foder & Strö Skåne drabbas av ihållande minusgrader och som gårdsägare med småbarn är fruset vatten inte välkommet... Jag har ett kallstall så just...
Svar
2
· Visningar
601
Senast: animalasia
·
Anläggning Jag har nyligen grävt i frågan rätt intensivt och de svaren jag hittade i en tydligen låst tråd var inte riktigt korrekta. 1...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 196
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Gjorde ett konto här enbart för att få lite svar på saker jag går och klurar på! Jag hoppas att tråden ligger på ett passande forum :)...
Svar
7
· Visningar
1 105
Senast: Zpunk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp