Kallt igen o ingen sovmorgon

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så blev det kallt och hårt i backen igen. Indra har ju inga skor så det fick bli lite mer skritt. Tinki fick inte gå alls för det var för mörkt och kallt efter jobbet. Har inte ställt om kroppen för kyla ännu och inte kläderna heller, så det fick bli vila. Det märktes att det var tidigt idag, tinki låg och sov i sin box när jag kom in vid 6 på morgonen, "Ska jag gå upp nu?" Hon är för rolig, det går att läsa hennes tankar. Får försöka hitta vinterkläderna tills imorgon.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 306
Senast: Calmiche
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 113
Senast: Pratsch
·
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 719
Senast: Rie
·
Övr. Barn ”Hoppas” det är fler som känner igen sig. Som går och lägger sig på kvällen med dåligt samvete att man inte räcker till. För visst är...
2
Svar
27
· Visningar
5 296
Senast: Cocos
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp