Kamerafråga (försöker igen)

E

EQL

Skapade en sån här tråd igår och sen när jag kom hem för att kolla om nån hade svarat så var den borttagen?? :confused: Om den ligger på fel forum kan väl ni bara flytta den?! :confused:


Aja iallafall, häromdagen så tog jag lite bilder med våran rätt så gamla digital kamera (Canon digital IXUS 500) Jag kopplade in sladden i datorn och bilderna överfördes, och då kom dom inte in i "mina dokument" som dom brukar utan dom kom upp i ett jättekonstigt program:

My Catalog - Adobe Photoshop Album Starter Edition 3.0

Jag kan liksom inte använda bilderna till att tex lägga upp på photobucket eller så.

Så nu undrar jag hur jag får dom från detta programmet till Mina Dokument? :bow:
 
Sv: Kamerafråga (försöker igen)

Kan ju bero på att tråden är en DATORfråga :angel:

Får man en tråd borttagen startar man inte en ny likadan utan att ta reda på varför den togs bort.

Läs forumreglerna som DU godkände när du blev medlem
 
Sv: Kamerafråga (försöker igen)

jag svarade igår, kolla under datorer den kanske hamnade där...... kolla "mina bilder" (i "mina dokument") - "adobe" - "digital camera photos"- sen hamnar bilderna i olika mapp per datum dom laddas över...... i alla fall i min dator gör det så.....
 
Sv: Kamerafråga (försöker igen)

Men varför flyttade du inte tråden då? :confused:
 
Sv: Kamerafråga (försöker igen)

jag svarade igår, kolla under datorer den kanske hamnade där...... kolla "mina bilder" (i "mina dokument") - "adobe" - "digital camera photos"- sen hamnar bilderna i olika mapp per datum dom laddas över...... i alla fall i min dator gör det så.....

TAAACKK!!! :bow: :banana:
 

Liknande trådar

E
IT & mobiler Jag kan inte lägga in bilder från min kamera längre. Det har hänt förut, och ordnade till sig av sig själv, så det kanske det gör nu...
Svar
1
· Visningar
690
Senast: EnUddaTyp
·
S
IT & mobiler ISO: Iso är kortfattat hur ljuskänslig sensorn ställs in att vara (Filmen på analoga kameror). Desto högre iso tal desto mer ljus...
2
Svar
29
· Visningar
4 703
Senast: Mitra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp