Bukefalos 28 år!

Kampen om ringen - Moria edition

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag trodde faktiskt att det var LenaH eller Mirtai II som var Niyamas tvilling, du brukar ju förstå mig, @Niyama jag är lite besviken :p

Jag trodde du var ond och försökte spela Frodo :cautious: trodde ju att Snurris var i lyan då också så onda hade god vinstchans om de fick ut en god, så att det var därför. Jag trodde att du skulle ha röstat på ringbäraren direkt, alltså redan dagen innan, eftersom den var så viktig att få ut.
 
Jag har faktiskt en hel hög med anledningar till varför jag gjorde så med rösterna.

För det första tycker jag att det kan förstöra en hel lek om det är uppenbar information som kommer ut. Jag tyckte inte jag hade nog att teoria om Snurrfian med, och jag var ju ändå övertygad om Klaras ondhet.

Dessutom tyckte jag att jag läste nånstans om att Snurrfians roll överlevde en lynch, så jag tyckte det var bättre att få ut en ond. :angel:
Sen tjatade ni så om att få ut ringbäraren, så jag fick ge mig och tyckte jag var övertydlig med det röstningsinlägget, samt att jag kände mig som en upphakad skiva med allt "Jag har väldigt svårt att se att Klara är Frodo" :cool:

Ännu en anledning var att om jag hade röstat Snurrfian och blivit avslöjad som Frodo sen, hade Klara kunnat gå fri eftersom de onda troligtvis uppfattat det hela först och kunnat spela med bra. Tack vare allt det där blev ju till och med tredje kvarvarande onda avslöjad :D

Jag trodde ju faktiskt att Snurrfian hittat in i lyan ;)

Ha ha!
Ja och HUR skulle man kunna lita på det lixom :angel:
Jag litade lika lite på dig som på Klara i det läget.

Jag tror inte det hade varit svårt att få ut Klara sen.
I bollen__ lynchen så var hon ju liksom det andra alternativet och jag hade fortsatt att tro att bollen__ valde att rädda Klara för att hon var ulv (ha ha så var det tvärt om - hon trodde hon var god och vi skulle tro att hon var ulv)
 
Innan det var jag som sagt bergsäker på att du var ond utanför lyan. Balrog, eftersom du inte gissat dig in i lyan. Första natten fick vi spioninfon att Balrogen mindtwistat dig med nytt offer q. Vi var bergs på att du gjort det för att lura spionen.
 
Innan det var jag som sagt bergsäker på att du var ond utanför lyan. Balrog, eftersom du inte gissat dig in i lyan. Första natten fick vi spioninfon att Balrogen mindtwistat dig med nytt offer q. Vi var bergs på att du gjort det för att lura spionen.

Ha ha, jag missade att NI också fick spioninfo :p
 
Sen jag började spela, 2010, har döda ulvar fått delta i lyans diskussioner förutom i en lek (tror det var Paddans?). I alla fall i de lekar jag varit med i.

Jag började spela lite tidigare än du och vill minnas att döda ulvar inte fick hjälpa till, men jag kan komma ihåg fel. Kanske bara är jag som tycker det är lite fuskigt att man får fortsätta spela fast man har åkt ut :p

Hoppas mina lyamedlemmar inte tog illa upp för att jag inte bidrog till leken efter min död, förstod inte att jag skulle göra det :)
 
Jag började spela lite tidigare än du och vill minnas att döda ulvar inte fick hjälpa till, men jag kan komma ihåg fel. Kanske bara är jag som tycker det är lite fuskigt att man får fortsätta spela fast man har åkt ut :p

Hoppas mina lyamedlemmar inte tog illa upp för att jag inte bidrog till leken efter min död, förstod inte att jag skulle göra det :)

:D

Jag som till och med teoriade om det i leken ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Kampen om ringen Det är i slutet av september, en grupp småväxta ryttare närmar sig den lilla byn Bri. Ja egentligen skulle man kunna...
107 108 109
Svar
2 165
· Visningar
72 821
Senast: Intejag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Försäkring
  • Uppdateringstråd 29
  • FÅRtråden

Hästrelaterat

  • Föl 2020
  • Insektsspray
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp