Bukefalos 28 år!

Kampen om ringen - Moria edition

Status
Stängd för vidare inlägg.
Som jag ser det är detta leken när jag många spelade SKUMT!

Alltså jag var ju mest sämst i allmänhet.
Snurris lyckades inte ta sig in i lyan
Hedinn var otydlig - fy på dig ;)
LL lyckades ta död på stackars q.
Viva hann knappt sia

Ha ha ha!

Tack för en jätterolig lek!
Och Cirkus gick i spettens för att lyncha goda ;)
 
Som jag ser det är detta leken när jag många spelade SKUMT!

Alltså jag var ju mest sämst i allmänhet.
Snurris lyckades inte ta sig in i lyan
Hedinn var otydlig - fy på dig ;)
LL lyckades ta död på stackars q.
Viva hann knappt sia

Ha ha ha!

Tack för en jätterolig lek!
Och jag lyckades baske mig inte bli lynchad. :laugh:
 
Jag förstår inte hur Bodomir kunde dö? Vilken lynch/käk var det Heartstrings/Mirati 2 överlevde?

Och Snurrfian, hur gissar du? :angel:

Tydligen så hade de en misslyckad lynch (jag undrade över samma när jag/mirtai2 dog), men jag vet inte vilken lynch som var misslyckad, jag hittar den inte..
 
Men tack för en kul lek (så länge den varade för min del) och vilken nagelbitare det blev! Men alla dessa extra-roller som twistar allt lite extra hit och dit gjorde mig helsnurrig! Nästa gång jag är med så får ni allt hålla er till de gamla hederliga rollerna ;)
 
Tack för leken, även om den inte varade speciellt länge för min del ;) Nästa gång hoppas jag dock på en lek med lite mindre twistar, har känt mig alldeles förvirrad när jag läst :p

Sen undrar jag om det är mer saker som har ändrats - jag är van vid att när man är död så är man död och får således inte delta i lyans diskussioner, därav har jag hållit mig utanför. Men övriga döda ulvar verkar ha fortsatt teoria i ulvarnas konversation, brukar det gå till så nu för tiden? Ja jag vet, det låter som att det var 100 år sen jag spelade :rofl:
 
Tydligen så hade de en misslyckad lynch (jag undrade över samma när jag/mirtai2 dog), men jag vet inte vilken lynch som var misslyckad, jag hittar den inte..
Hittade. Här:
Dag4
bollen_ Balrog lynchas och lyckas bryta mot reglerna och dra med sig Gandalf-Quarter4ever (det var absolut inte jag som schabblade - helt omöjligt)
Gandalf Vit (ängeln) skyddar LenaH
Khamûl gissar på Mirtai II
Khamûl gissar på Cirkus
Gimli siar Sedna
Ulvaran äter Mirtai II - Boromir
Gandalf Vit (ängeln) skyddar LenaH
 
Tack för leken, även om den inte varade speciellt länge för min del ;) Nästa gång hoppas jag dock på en lek med lite mindre twistar, har känt mig alldeles förvirrad när jag läst :p

Sen undrar jag om det är mer saker som har ändrats - jag är van vid att när man är död så är man död och får således inte delta i lyans diskussioner, därav har jag hållit mig utanför. Men övriga döda ulvar verkar ha fortsatt teoria i ulvarnas konversation, brukar det gå till så nu för tiden? Ja jag vet, det låter som att det var 100 år sen jag spelade :rofl:

Är man ond så får man ju skylla sig själv ;)

Visst märks det att man inte varit med och lekt på evigheter!? På mer än ett sätt.. :o:rofl:
 
Sen undrar jag om det är mer saker som har ändrats - jag är van vid att när man är död så är man död och får således inte delta i lyans diskussioner, därav har jag hållit mig utanför. Men övriga döda ulvar verkar ha fortsatt teoria i ulvarnas konversation, brukar det gå till så nu för tiden? Ja jag vet, det låter som att det var 100 år sen jag spelade :rofl:

Sen jag började spela, 2010, har döda ulvar fått delta i lyans diskussioner förutom i en lek (tror det var Paddans?). I alla fall i de lekar jag varit med i.
 
Som jag ser det är detta leken när jag många spelade SKUMT!

Alltså jag var ju mest sämst i allmänhet.
Snurris lyckades inte ta sig in i lyan
Hedinn var otydlig - fy på dig ;)
LL lyckades ta död på stackars q.
Viva hann knappt sia

Ha ha ha!

Tack för en jätterolig lek!
Jag har faktiskt en hel hög med anledningar till varför jag gjorde så med rösterna.

För det första tycker jag att det kan förstöra en hel lek om det är uppenbar information som kommer ut. Jag tyckte inte jag hade nog att teoria om Snurrfian med, och jag var ju ändå övertygad om Klaras ondhet.

Dessutom tyckte jag att jag läste nånstans om att Snurrfians roll överlevde en lynch, så jag tyckte det var bättre att få ut en ond. :angel:
Sen tjatade ni så om att få ut ringbäraren, så jag fick ge mig och tyckte jag var övertydlig med det röstningsinlägget, samt att jag kände mig som en upphakad skiva med allt "Jag har väldigt svårt att se att Klara är Frodo" :cool:

Ännu en anledning var att om jag hade röstat Snurrfian och blivit avslöjad som Frodo sen, hade Klara kunnat gå fri eftersom de onda troligtvis uppfattat det hela först och kunnat spela med bra. Tack vare allt det där blev ju till och med tredje kvarvarande onda avslöjad :D

Jag trodde ju faktiskt att Snurrfian hittat in i lyan ;)
 
Vi trodde helt säkert att Snurrfian gissat sig in i lyan efter DL2 typ.
"Vi"? :p du var helt inne på det, jag var rätt tveksam men trodde nu i slutet att det var helt säkert att hon var i lyan. Du trodde ju att hon kom in första dagen och lurades med gissningen på Mirtai andra dagen :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Kampen om ringen Det är i slutet av september, en grupp småväxta ryttare närmar sig den lilla byn Bri. Ja egentligen skulle man kunna...
107 108 109
Svar
2 165
· Visningar
72 821
Senast: Intejag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Försäkring
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Presentation och frågor 💖🦄
  • Föl 2020
  • Insektsspray

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp