Kan inte öppna länkar!

Lorelie

Trådstartare
Min dator är knäpp... Jag kan inte öppna länkar i nytt fönster, det kommer upp en helt vit sida utan någonting på. Väldigt irriterande :smirk: . Någon som vet vad som hänt?

Sv: Kan inte öppna länkar!

Nej, tyvär inte. Låter som det blivit nåt skumt med internet explorer som är väldigt integrerad i systemet. Har dock en lösning. Installera www.mozilla.org Firefox. Stoppar popups och vill du öppna nya fönster trycker du bara på mittenknappen (scrollen).
Riktigt bra webbläsare.

Liknande trådar

IT & mobiler När man går in i albumen så visas en rörlig bakgrund med bildspel på alla bilder i albumet. Detta är väldigt störande. 🧠 Nån som vet...
Svar
3
· Visningar
164
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
277
Senast: Wille
·
IT & mobiler Vet inte vad som hände, men jag lyckades precis ändra bakgrundsfärgen från vit till svart på google sökrutan på mobilen och hela...
Svar
4
· Visningar
491
Senast: tott
·
Fritid Hej på er! Är det några andra här som gillar att skriva för hand eller på datorn, berättelse, noveller, böcker eller bara rent ut av...
Svar
1
· Visningar
145

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka