Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: kan jag?

Puttar lite för jag är nyfiken på hur det blev?
 
Sv: kan jag?

oj detta låter ju inte alls mysko...

håller med att vissa kan ju spänna upp magen sådär så man ser gravid ut vet t.o.m en kille som kunde spänna upp så mkt...
 
Sv: kan jag?

Men det går ju inte att blåsa ut magen nere och hålla in den uppe, om du förstår vad jag menar?


*super duper nyfiken*
 
Sv: kan jag?

Men det går ju inte att blåsa ut magen nere och hålla in den uppe, om du förstår vad jag menar?


*super duper nyfiken*

Man bukandas, vilket gör att den vidgas i magen. Inget svårt alls. Alla som lever på sång kan konsten att se gravida ut! ;)
 
Sv: kan jag?

självklart så behöver det inte betyda att ja inte skulle kunna plussa på urin, men det var bara något jag drog upp som en "grej"

Jag har ju som sagt testat med vanliga test ca 11 ggr kanske om min räkning går ihop rätt och samtliga har varit neg.

Var du gravid någon av de 11 ggrna då?
 
Sv: kan jag?

Nog ser det ut som du är gravid allt *vill veta*
Men det kan även blisådär av en cysta. Hade en sån förut och såg verkligen höggravid ut (mycket större då än jag är nu i v 38. Syns knappt på mig nu att jag är gravid)
Fast då var den cystan väldigt stor också. (10½kg)
 
Sv: kan jag?

Nog ser det ut som du är gravid allt *vill veta*
Men det kan även blisådär av en cysta. Hade en sån förut och såg verkligen höggravid ut (mycket större då än jag är nu i v 38. Syns knappt på mig nu att jag är gravid)
Fast då var den cystan väldigt stor också. (10½kg)


:eek: Hur lang tid hade du gatt med den da?
 
Sv: kan jag?

hon skrev att de varit negativa..

TS var är du???????


förlåt att det tagit tid för mig att svara eftersom min dator pajjat sp har jag inte haft någon möjlighet. nu har jag tvingat sambon att ta med sin jobbdator hem!

Jo jag var gravid men, det finns alltid ett men när det gäler mig :( Barnet var dött tråkigt nog men magen hade fortfarande växt och producerat fostervatten.. låter konstigt jag vet men så var det dom på ks sa ialf.. Har genomgått líte olika behandlingar så nu ska det vara ok igen..

tråkigt tråkigt men som de säger de är livets gång.. :crazy::cry:
 
Sv: kan jag?

Jag vet inte riktigt men rätt länge.
Trodde bara jag var överviktig (mycket pga av att skolsköterskan sa åt mig att banta och spred sedan ut det över hela skolan.) trots att jag eg var sjukt mager för övrigt. Operationen tog ca 2 timmar och innan vägde jag nästan 90, efter 56. Övervikt? var då?
 
Sv: kan jag?

Usch vad tråkigt att det slutade så!

Hur långt gånget var det? (om det inte är för privat) Förstår att det måste kännas jättekonstigt nu eftersom du knappt fått reda på att du var gravid.

Skickar styrketankar åt ditt håll.
 
Sv: kan jag?

Gud så tråkigt... :(
Du får väl "trösta" dig med att det är naturens sätt att gallra ut de som inte är livsdugliga, även om det är en klen tröst...

*styrkekram*
 
Sv: kan jag?

förlåt att det tagit tid för mig att svara eftersom min dator pajjat sp har jag inte haft någon möjlighet. nu har jag tvingat sambon att ta med sin jobbdator hem!

Jo jag var gravid men, det finns alltid ett men när det gäler mig :( Barnet var dött tråkigt nog men magen hade fortfarande växt och producerat fostervatten.. låter konstigt jag vet men så var det dom på ks sa ialf.. Har genomgått líte olika behandlingar så nu ska det vara ok igen..

tråkigt tråkigt men som de säger de är livets gång.. :crazy::cry:

Du verkar inte speciellt förkrossad...

Vad är det för behandling du genomgått?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 221
Senast: __sofia__
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
7
· Visningar
4 122
Katthälsa Någon mer kunskap om/erfarenhet av idiopatisk cystit? Ping har haft problem i omgångar sedan i vintras, vi har regelbunden kontakt med...
Svar
9
· Visningar
2 353
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
8 590
Senast: AlmostEasy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Kön kattungar 4st
  • HJÄLP ! Halsband + ute katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp