kan man diska tangentbord?

Kissing Spine

Trådstartare
Eftersom jag är lika smidig som en elefant så har jag lyckats spilla Varm&Kall över halva tangentbordet. Resultatet är... Klibbigt. Kan man typ, hälla vatten i det eller kommer allt explodera och gå åt helvete? :p

Sv: kan man diska tangentbord?

Det kommer inte explodera, men det kommer ev sluta fungera.

Eller så fungerar det jättebra.

Som det är nu så är ju ditt tangentbord förstört iaf, så du förlorar ju inget att prova med vatten, skippa diskmedlet dock.

Alt är att peta bort alla tangenterna och göra rent med tops etc under, och diska tangenterna och sätta tillbaka dem.

Jag har diskat mitt tangentbord, men då plockade jag alltså bort tangenterna och diskade dem utanför själva elektroniken så att säga. :p Funkar jättefint (även såhär 5 år senare).

Näh har ingen laptop... Visserligen funklar det att skriva på det men det är sjukt irriterande :p. Får försöka pilla bort de tangenter som är skadade tror jag och sen diska dom :). Om jag nu lyckas få bort dom...

Pilla bort och diska tangenter är inte några som helst problem, har jag gjort ett par gånger, i vissa fall kan man till och med skruva isär tangentbordet och göra rent insidan också.

Liknande trådar

Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att... 2
Svar
23
· Visningar
2 324
Senast: Kajsalisa
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 717
Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
1 191
Senast: MiniLi
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
2 331

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka