Kan man pierca hundar så....

Sv: Kan man pierca hundar så....

Det är givetvis helt idiotiskt. I Sverige har jag svårt att tro att det skulle anses vara lagligt för lekmän att pierca. Med bedövning och kanske lugnande hos veterinär, lagligt men vilken veterinär skulle ställa upp på det?

Givetvis går det. Men frågan till vilken nytta? Jag vet inte ens varför tjurar har ring i näsan.
Hursomhelst så tycker jag detta är lika idiotiskt som att raka av håret på sin hund och sen sätta på den en jävla läderväst för att den fryser.
Kanske ett par små gucci-stövlar också, som den kan straska runt i? Som om den inte har egna fötter byggda för just det ändamålet.

Tycker det är djurplågeri! Varför ska man börja pierca sina djur? :S

Liknande trådar

Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom... 2
Svar
33
· Visningar
5 714
Senast: Hermelin
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 983
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan... 20 21 22
Svar
425
· Visningar
37 940
Senast: Snurrfian
·
Fritid (Obs, texten nedan handlar om att skaffa "skinnfäll" av bortgånget husdjur utifall någon inte vill läsa om det och ni kan undvika... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 895
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka