Kan man vara sken"dräktig"?

Status
Stängd för vidare inlägg.

anhe

Trådstartare
Det här är så tråkigt. Det händer precis ingenting. Förra grav så blev jag tjock direkt, kunde inte komma i något av mina normala klädesplagg vid den här tiden. Den här gången syns ingenting, alla kläder passar och jag går snarare ner i vikt (inte för att det gör något, inte direkt så att jag var mager som en skrika innan). Går ju snart in i vecka 15 och tycker det borde börja synas lite snart. Men, men, får väl ge mig till tåls, tids nog så visar det sig väl.

Hur tidigt började det synas/märkas för er andra på första respektive andra graviditeten, ja ni med fler får ju gärna fortsätta jämförelsen med för den delen.
 
Sv: Kan man vara sken"dräktig"?

Det är väl jätteskönt att du slipper blir tjock och otymplig !

Jag blev fet som ett hus vid andra graviditeten.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Tänkte höra med er lite mer rutinerade föräldrar hur ni löser sommarsemestern med barnen? Fram till nu har jag kunnat lägga min semester...
2
Svar
31
· Visningar
1 926
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 524
Senast: Grazing
·
Hästvård Vill börja med att jag ska ringa veterinär idag. I våras hade min häst en tydlig beteendeförändring. Hon mådde dåligt och hon visade...
2
Svar
27
· Visningar
3 171
Senast: Twihard
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
773

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp