Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du verkar vara som jag. Röken är där jag är. Säger nån ställ dig här, här ryker det inte. Så nog sjutton kommer röken efter mej när jag ställer mej därVarför blåser alltid röken på mig oavsett vilken sida av brasan jag står på?![]()
Det tyckte jag var en väldigt bra grej att säga. Det behöver inte vara mer än såFör några år sedan var jag på ett heldagsmöte med jobbet med ett projekt (dvs mycket socialt, och jag är ganska introvert). Jag är normalt sett den enda som bor åt mitt håll, och träffar i princip aldrig någon bekant på tåget. Men en av personerna som var med i projektet bodde åt samma håll, vilket jag visste. Så när jag kom till busshållplatsen och såg honom stå och vänta på samma buss, och sedan troligtvis samma tåg, så sa jag direkt hej till honom och sedan att jag inte kommer vara social utan att jag vill ta det lugnt och läsa något. Han var också introvert, och tyckte det var en väldigt bra ide - han ville inte heller vara mer social den dagen![]()
Jag kan komma på att jag redan har läst boken när jag läst den en liten bit. Först då kan jag redovisa vad som händer.Ni som har bra minne för namn och annan persondata, kommer ni ihåg allt annat också, som all info lästa böcker osv.?
Mitt bildminne är mycket bättre än mitt ordminne, ansikten och platser kommer jag lätt ihåg och har lätt att orientera mig men namn har jag alltid varit hopplös på.