Kan privatutredare ha en marknad?

Sv: Kan privatutredare ha en marknad?

Den senaste veckan har jag behövt ringa till vårdcentralen, medryttarhästens ägare, gymmet, mina svärföräldrar, ett hotell, mina egna föräldrar, försäkringsbolaget, och några till.

Hästens ägare, föräldrarna och svärföräldrarna är ju inte telefonsamtal du kan låta nån annan göra. Alltså, jag menar så här att varför ska du be Inte_Ung om att ringa sådana samtal? Jag för min del gör ju sådana samtal också även om jag oftast drar mig för det. Sedan funkar säkert mail till andra, för att inte tala om sms till dina föräldrar osv.?

Om man behöver en sådan tjänst, att någon ringer viktiga samtal åt en och man betalar, så får man ju fundera på vad som är viktigt och vad som man fixar själv och liknande funderingar. Eller du menar att Inte_Ung skulle ringa min mamma och berätta vad min chef sa i dag när jag sjukanmälde mig, istället för att jag själv ringer? Det är ju inte riktigt sådant man vill betala för om man fixar det själv ;)

I övrigt har jag ringt två samtal i dag. Förra gången jag ringde var den 10 augusti, ett samtal till mamma och ett till barnens faster (jag har däremot skickat 50 sms sedan den 24 juli). Så det är ju inte så att det är stor risk att jag blir urfattig av just telefonhjälp när det kommer till viktiga samtal! :D:p
 
Sv: Kan privatutredare ha en marknad?

som tråden utvecklas verkar det finnas en marknad att hjälpa till med fobier. Åka buss åt de med buss-fobi, gå på torg åt folk med torgskräck... :)
Jag har mjölkat kossor i vinter bara för att folk med koskräck skulle slippa det. :D
 
Sv: Kan privatutredare ha en marknad?

Nu så har jag kommit på vad jag skall kalla tjänsten.

"Privat Ombud"

Det stämmer bäst med vad jag kan erbjuda.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Behöver input från er allvetande bukare igen! Jag ska förhoppningsvis börja jobba i Sverige, och skulle haft lite info kring vad som är...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 935
Senast: Bison
·
Ekonomi & Juridik Hej på er, det finns säkert mängder av sånna här frågor på nätet men har inte hittat hur man gör i exakt vår situation. Sambon har en...
Svar
3
· Visningar
1 167
Senast: Bee
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 894
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 024
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Katter och spädbarn
  • Hundhantering
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp