Kan vi slippa detta i utbrutna trådar?

vallhund

Trådstartare
"Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller egentligen inte passar under den ursprungliga trådrubriken.
Det här första inlägget är alltså ingen vanlig trådstart av den här användaren. Efterföljande inlägg kan komma från den gamla tråden eller vara svar som skett i denna utbrutna tråd. "

Informationen säger ingenting, kan vi inte få första raderna i aktuellt inlägg istället?
 
Jag tycker också att det är lite omständligt skrivet, för mig skulle det räcka med "Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Första inlägget är alltså ingen vanlig trådstart av den här användaren. "

Men jag gissar att de långa formuleringarna kom till på förekommen anledning, så att säga. Och jag har inte alls ont av dem, moderatorerna gör ju rubriker som talar om vad tråden handlar om.
 
Jag tycker också att det är lite omständligt skrivet, för mig skulle det räcka med "Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Första inlägget är alltså ingen vanlig trådstart av den här användaren. "

Men jag gissar att de långa formuleringarna kom till på förekommen anledning, så att säga. Och jag har inte alls ont av dem, moderatorerna gör ju rubriker som talar om vad tråden handlar om.

Ja, det var ju många som klagade på den bristande tydligheten...
 

Liknande trådar

Samhälle Jag tycker det är en intressant och framför allt viktig fråga för landets framtid vad som händer inom SD, men vill inte att ett sådant...
Svar
9
· Visningar
1 155
Senast: Smoothi
·
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 456
Senast: Nahar
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
33 580
Senast: Hedinn
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 415
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp