Bukefalos 28 år!

Kandar - Hjälp!

Sv: Kandar - Hjälp!

grattis.;)

det är iaf väldigt bra kvalite på dom, jag sålde mitt eftersom det ej matchade sadeln och det såg fortfarande nytt ut. riktigt mjukt och fint läder!
 
Sv: Kandar - Hjälp!

Fast man får använda Kandar from ** klass

Om du nu kommer dit vill säga :devil:
 
Sv: Kandar - Hjälp!

Det är ett Stubben Electra o kostar visst över 3000 nytt men Hedwig köpte det för mycket mindre trots oanvänt...:banana:

Även 3000:- hade varit billigt. :angel:De kostar 5500:- hos Marietorp, lika mycket som ett OS. Men som sagt...jag fyndade rejält och ja..det är just det kandaret som är på bilden som jag köpte.:d
 
Sv: Kandar - Hjälp!

Japp, har Hubertusträns nu och älskar kvalitén så dumt att frångå ett bra koncept - tänkte jag. Men det blev 1000 kr dyrare än jag hade tänkt från början men vaffan... ;)
 
Sv: Kandar - Hjälp!

Jättesnyggt kandar. Vill också ha!:love: Själv har jag ett med brun fodring på nosgrimma & pannband, hur dum kunde jag vara?! :crazy:
 
Sv: Kandar - Hjälp!

Det var väl lång tid??? Vissa här på buke köper ju innan de ställer frågan...:rofl::rofl::rofl:

Köp innan de ställer frågan..? Ska man verkligen vänta sååå länge? hm, vi brukar trycka på fölen ett kandar så fort huvudet är ute. Dessförinnan har vi smällt på skor på frambenen. Bakbenen får vänta tills de har landat på backen. Sadelprovaren står beredd att slänga på sadeln så fort fölet rest sig. Lika bra att börja i tid. :devil:

Till er andra: Supersnygga kandar! :love:
 

Liknande trådar

Utrustning jag letar efter både träns och kandar men hittar ingenting jag verkligen vill ha, jag har ingen lust att lägga flera tusen på både träns...
2
Svar
27
· Visningar
5 599
Senast: Hedwig02
·
Utrustning Ska köpa ett till 100 grams täcke och väljer nu mellan shires stormbreaker och Event övergångstäcke! och jag har vara...
Svar
10
· Visningar
1 507
Dressyr Någon som kan tipsa om ett snyggt rödbrunt träns? Får inte vara vanligt chokladbrunt, måste vara rödbrunt. Söker efter ett kandar...
Svar
8
· Visningar
1 866
L
Dressyr Har bestämt mig för att beställa ett döbertträns. Svart. Men, tänkte först ta svart nosgrimma. Sen blev jag sugen på svart m vit...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 957
Senast: happy_drink17
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp