Kanin hjälp =)

D

Decemberunge

Ja ängtligen har min lilla kanin blivit 8 månader och 3 veckor:D

vi ska förmodligen para henne i slutet av januari, men annars så blir det när det blir varmare :)


Men, den här kaninen har en utebur i vår vedbod,hon trivs där väldigt mycket,Och hon älskaar sin bur, men den är förliten så hon kan knappast "föda" i den,men vad tycker ni jag ska göra? köpa ny större bur så att hon kan röra sig mer när hon är dräktig,för en bolåda får knappast plats i den här buren( eller den finns nog plats åt en sådan,men då måste den vara på det ställe hon bestämt ska vara hennes " bajs och kiss plats", men vad tyckern ni? , köpa större bur, eller ha kvar hennes gamla


MVH Decemberunge
 
Sv: Kanin hjälp =)

Definitivt köpt en större!
När ungarna väl är födda, kommer de behöva plats att springa på.
Plus att mamman kommer behöva plats att komma undan de små banditerna. :p
 
Sv: Kanin hjälp =)

liten fråga bara, vad har du för syfte med denna kull?
 

Liknande trådar

Katthälsa I stallet där jag har mina hästar finns det fem katter. Katterna fanns där när nuvarande ägare flyttade in (drygt 1 år sedan) och är...
2
Svar
34
· Visningar
5 120
Senast: Puffindog
·
Däggdjur Trots att han är kelig, gullig, gosig och tillgiven så har han snart förtagit all glädje med att ha husdjur... Jag tar upp och gosar...
Svar
15
· Visningar
8 460
Senast: Soppan
·
A
Övr. Djur Hej alla:) Om några veckor ( ungefär 3 veckor) blir min kanin 5-6 månader(ska kolla upp det) är det bra för första kullen? och hon...
Svar
12
· Visningar
2 397
Senast: Decemberunge
·
S
Övr. Djur Hejsan! Jag har två kaniner en hane och en hona, dom lever i samma bur. Och jag misstänker nu att hon har blivit dräktig men jag vet...
Svar
9
· Visningar
2 567
Senast: Coronas_Marsvin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp