KANINFRÅGA

Kaninägare

Trådstartare
KANINFRÅGA!
Jag har haft min kanin i ett år men aldrig tagit reda på rasen. Kan någon snälla hjälpa mig ta reda på rasen?
 

Bifogade filer

  • image.jpg
    image.jpg
    126,5 KB · Visningar: 78
KANINFRÅGA!
Jag har haft min kanin i ett år men aldrig tagit reda på rasen. Kan någon snälla hjälpa mig ta reda på rasen?

Bilden är lite oklar och så skrev du inte hur mycket kaninen väger. Du kan ju kolla själv på kaninraser i någon bok på biblioteket, eller leta på Internet. Det är vanligt med blandraskaniner också.
 
Har du fler och lite bättre bilder? Hur stor är kaninen? Var har du köpt den? Fick du med några papper? Det finns många bra kaningrupper på facebook också kan jag tipsa om där många sitter på stor erfarenhet. :)
Sen som sagt så är vanligt att kaniner paras lite hej vilt och inte alltid är renrasiga.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 788
Övr. Djur Hej. Har två kaniner som jag har svårt att lyckas klippa klorna på. Vet att man kan åka till en del zoobutiker etc. för hjälp med detta...
Svar
4
· Visningar
708
Senast: Blyger
·
  • Artikel
Hästnyheter – Att bettlösa huvudlag är snällare än bett är en sanning med modifikation, säger veterinär Ellen Frisenfeldt Schmedling. Alla bettlösa...
Svar
0
· Visningar
340
Senast: Gunnar
·
Däggdjur Att skaffa kanin har kommit upp som ett alternativ i vår familj. Vi har tidigare haft flera olika gnagare men är nu intresserade av...
Svar
1
· Visningar
1 095
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur länge är din hund ensam?
  • Valp 2024
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

  • Löss
  • Världscupsfinalerna
  • Fjordingtråden

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp