Känna sparkar?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare trojalotta
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 25
  • Visningar Visningar 12 384
Sv: Känna sparkar?

haha okej:P spännadfe.. men man kan inte ens se den lilla röra sig i henne?

när det var tre månader kvar var det tydliga sparkar. ibland såg det ut som hade hade ett rave party i magen.. o jag tänkte shit, undra hur vild den e när den kommer ut för han partajade runt som sjutton i magen...kändes som han snart skulle komma ut.. men han höll sig kvar två veckor längre än beräknat..

men min kompis vars häst fölade tre dagar efter min såg inte en enda spark under hela dräktigheten.

Sv: Känna sparkar?

okej, aja får se hur det blir:p HAr med sett hur det kan se ut när de sparkar så.. En kompis till mig hade ett sto som de misstänkte va dräktigt..OCh et visade sig ganska snabbt att den va det med.. För när den fick vatten så belv det som du sa party där inne:P sir fräckt.. men detta va med i slutet av dräktigheten:P

Liknande trådar

Avel Har ett sto som gick in i månad 9 nu. Har känt sparkar sedan någon månad tillbaka och rörelsena blir bara fler och fler. I månad 6 va...
Svar
4
· Visningar
759
Senast: Freazer
·
Avel Hej! Jag undrar om någon vet vart jag kan hitta om mitt sto har haft föl innan? Veterinären såg att hon har blivit sytt i vulvan och då...
Svar
5
· Visningar
889
Senast: Tuppis
·
Avel Halloj! Jag är helt ny till avel och kan väldigt lite. Fick mitt första föl för några dagar sedan och insåg då en sak. Stuteriet jag...
Svar
1
· Visningar
475
Senast: Rosett
·
Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
520
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka