Kanske gravid..Hjälp..*långt*

Sv: Kanske gravid..Hjälp..*långt*

Stora kramar på dig gumman!!
 
Sv: Kanske gravid..Hjälp..*långt*

:D Vad bra!

Nu har jag bestämt mig i alla fall! jag kommer behålla det lilla livet så nu får det bära eller brista. Tanken svindlar när jag tänker på vad jag har framför mig men....
 
Sv: Kanske gravid..Hjälp..*långt*

GRATTIS!! och lycka till. :bump:
Det kommer säkert gå alldeles utmärkt (och det verkar verkligen som om barnet kommer få en kanonpappa ;) )

*håller tummarna för er*
 
Sv: Kanske gravid..Hjälp..*långt*

Jag tillhör dem som är ofrivilligt barnlösa och kanske så förblir, men ALDRIG att jag skulle bli irriterad på dem som gör aborter! Det finns så många oönskade barn i den här världen och har man inte förutsättningarna, känslorna elller vad det nu månde vara, så ska man givetvis göra abort.
Till TS skulle jag nog vilja säga att i dina första inlägg låter det som att du är mycket tveksam, men att du har blivit mer övertygad att behålla barnet? Är det i själva verket så att du är rädd för att ta en konflikt med din nya pojkvän? Jag tycker det här i första hand är ditt beslut, orkar du med ett barn när du är nyskild? Kanske du behöver bearbeta skilsmässan? Finna dig tillrätta i ditt nya liv? Vill du verkligen ha flera barn? Och just med den här mannen? Lite frågor som jag känner att du skriver mellan raderna.
Den första delen i inlägget syftar på ett annat inlägg i tråden som just tar upp detta med ofrivilligt barnlösas inställning till aborter.
Ja, man ska alltså läsa hela tråden innan man skriver; nu såg jag att du hade bestämt dig så då får jag också säga GRATTIS!!!
 
Senast ändrad:
Sv: Kanske gravid..Hjälp..*långt*

Tack.

Ja alla de frågorna har jag ställt mig själv. Detta beslutet är faktiskt grundat på vad jag vill. Tankarna har snurrat och för och nackdelar har vändit och vridit min stackars hjärna till förtvivlans gräns.. Men nu när beslutet är taget så känns det bra. Jag hade visserligen velat vänta med barn då precis som du säger allt är så nytt men kvinnor kan.;) Jag är lite konstig med att jag är beredd på att bli ensamstående 2 barnsmor men pappans stöd kommer att finnas där till barnet vad som än sker mellan oss, och det är något som gör att jag vågar göra detta.
 
Sv: Kanske gravid..Hjälp..*långt*

Tack gumman! Jag vet att när jag blir knäpp och rädd så har jag ju stödet från alla underbara bukemänniskor.:bow:
 
Sv: Kanske gravid..Hjälp..*långt*

Tack alla!!! Jag kommer säkert att "ångra" beslutet lite då och då men det tänker jag skylla på med tillfällig sinnesförvirring...;)

Förresten... jag är lite öm över äggstockarna...är det normalt?
 
Sv: Kanske gravid..Hjälp..*långt*

Tack alla!!! Jag kommer säkert att "ångra" beslutet lite då och då men det tänker jag skylla på med tillfällig sinnesförvirring...;)

Förresten... jag är lite öm över äggstockarna...är det normalt?

Det är helt nomalt. Man är ganska öm i början. Även senare i och för sig. :angel:
 
Sv: Kanske gravid..Hjälp..*långt*

Jag var aldrig det på mitt första barn. Konstant illamående - ja men inte så att jag hade ont.
 
Sv: Kanske gravid..Hjälp..*långt*

Grattis grattis till bullen i ugnen!

Jag visste inte heller i början om jag ville behålla barnet. Men jag gjorde research och så insåg jag att jag inte hade hjärta att ta bort honom.

Min "lilla" gullunge!
 
Sv: Kanske gravid..Hjälp..*långt*

Grannens son hoppades på en traktor i mammans mage istället för den lillebror som kom ut..

Du kanske har en traktor, så därför lite andra syptom på graviditeten?:idea:


:rofl:
 
Sv: Kanske gravid..Hjälp..*långt*

Älgens ovanstående påminde lite om när jag väntade våran nu 6-åriga tös.

Vi ställde frågan till de 3 storabröderna:

Vad vill ni att det ska bli.. Flicka eller pojk?

Äldsta: - En lillebror
Mellersta: -....en lillasyster
Minsta (då 3-4 år) - Neeeee... jag tar hjellre en ÄLG! :rofl::rofl::rofl:

Det du, Älgen. Känn dig hedrad! ;)
 
Sv: Kanske gravid..Hjälp..*långt*

:rofl: den var klockren..
Min son sa något han också nu när han fick veta.
Jag frågade samma som du och han sa:

Nä inget av de...jag vill ha en bebis..
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Kanske gravid..Hjälp..*långt*

Älgens ovanstående påminde lite om när jag väntade våran nu 6-åriga tös.

Vi ställde frågan till de 3 storabröderna:

Vad vill ni att det ska bli.. Flicka eller pojk?

Äldsta: - En lillebror
Mellersta: -....en lillasyster
Minsta (då 3-4 år) - Neeeee... jag tar hjellre en ÄLG! :rofl::rofl::rofl:

Det du, Älgen. Känn dig hedrad! ;)

:o:rofl::banana:
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Hej! Jag skulle behöva lite tankar kring den situation jag nu hamnat i. Jag behöver få skriva av mig, vill inte berätta om detta för...
2
Svar
26
· Visningar
4 526
Senast: Snö
·
Övr. Barn Var lite osäker på var jag skulle lägga den här tråden, men hoppas att det finns studenter eller f.d. studenter som är föräldrar och som...
Svar
13
· Visningar
1 783
Senast: ako
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
22 986
Senast: cirkus
·
Äldre Då jag måste få min dos av underhållning någonstans ifrån brukar jag kolla in familjeliv. Och där hittade jag detta, mycket troligt...
Svar
19
· Visningar
1 996
Senast: _Elly_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp