Kanske gravid..Hjälp..*långt*

Sv: Kanske gravid..Hjälp..*långt*

Åh Search vad jag blir glad att höra att du fattat ett beslut. Jag är faktiskt glad att du fattat just DET beslutet också... för jag tror att du är en bra mamma och fler glada barn behövs i världen!

Ju fler mini-serchar du kan klämma fram ju bättre med andra ord :rofl:

Allvarligt talat, jag har uppfattat dig som en väldigt kompetent, klok, ömsint och god person - alltsammans är förutsättningar för att klara av ett moderskap på bästa sätt. Jag är med andra ord övertygad om att du fixar det här på ett bra sätt, med eller utan pappan närvarande!
 
Sv: Kanske gravid..Hjälp..*långt*

Du är så go Jenny!:love:
Du vet alltid vad man ska säga för att någon annan ska må bra. Stor eloge till dig!:bow:
 
Sv: Kanske gravid..Hjälp..*långt*

Svar till er alla.

Han är egentligen en väldigt go kille och när han sa så tror jag nog var brist på bättre kommunikation än just ett hot. Visst förstår jag honom absolut men precis som ni sa innan...det är min kropp. Och vad hindrar oss från att skaffa barn längre fram?

Jag fick besked på testet igår kväll och ja jag misstänkte rätt...jag är gravid. Känner mig så fruktansvärt kluven till allt. Samtidigt som aborttankarna fladdrar förbi så upptäcker jag att sitter och håller handen på magen lite beskyddande...
Jag berättade det hemma och han blev jättelycklig och så kom hans mor och lillasyster (som jag båda tycker om) de började gråta så glada de var...Jag fick sitta där med ett inte helt äkta leende... Fick aldrig en chans till att smälta nyheten och kanske prata om det oss 2 emellan. Nu vet alla det...


Nu är det väl lite sent för goda råd :crazy: men det är dock ytterst ditt beslut eftersom det är din kropp barnet växer i. När det kommer till kritan kan ingen tvinga dig att bära och föda ett barn.
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Hej! Jag skulle behöva lite tankar kring den situation jag nu hamnat i. Jag behöver få skriva av mig, vill inte berätta om detta för...
2
Svar
26
· Visningar
4 526
Senast: Snö
·
Övr. Barn Var lite osäker på var jag skulle lägga den här tråden, men hoppas att det finns studenter eller f.d. studenter som är föräldrar och som...
Svar
13
· Visningar
1 783
Senast: ako
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
22 986
Senast: cirkus
·
Äldre Då jag måste få min dos av underhållning någonstans ifrån brukar jag kolla in familjeliv. Och där hittade jag detta, mycket troligt...
Svar
19
· Visningar
1 996
Senast: _Elly_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Det här med klädsel
  • GVFÖ 2024
  • Flytta eller ej?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp