Kaoset del 2

Kommer troligen radera även denna.
Bara skönt att skriva av sig!

Veckan har varit kaos, har druckit under veckan på vardagar, inte okej.

Igår så hade vi försenad födelsedagsmiddag för mig plus en vän som fyller år..

Blev pruttfull, gick hem.
Sen kom två vänner förbi och vi drog ut på krogen.
Hånglade med säkert 5 personer och tog hem en 22 åring.

Jag fattar ju själv hur destruktivt detta är.
Har lite kontakt med S som jag dejtade förra året, ang AAmöte.
Han ska dit ikväll, jag har dock druckit och känner mig jävligt skör.
 

Har lergigan för sömnen 😊 har alltid tänkt att upp och ner måendet ska ge sig iom nykterheten, men jag kommer som inte ur det, så det blir nog en bra knuff och kanske inte lika djupa dippar.

Just nu känns det som att skulle jag dö imorgon så skulle det liksom inte spela nån roll... och så ska det nog inte kännas 💔
Nej, det ska det inte ❤️
Skickar en kram till dig, fina du 🤗
Ledsen att du ska behöva känna såhär!
 
Nej, det ska det inte ❤️
Skickar en kram till dig, fina du 🤗
Ledsen att du ska behöva känna såhär!

Tack gulle ❤️🤗
Ja det är ingen hit, hade varit kul med lite medgång just nu.
Sen är det mycket dag för dag, idag har varit en bra dag, igår sämre. Får se vad morgondagen har att ge, men då ska jag iallafall hänga med bästis så det är en liten ljusglimt 💕
 
Tack gulle ❤️🤗
Ja det är ingen hit, hade varit kul med lite medgång just nu.
Sen är det mycket dag för dag, idag har varit en bra dag, igår sämre. Får se vad morgondagen har att ge, men då ska jag iallafall hänga med bästis så det är en liten ljusglimt 💕
Vad skönt 🤗
 
Jahapp.
Hade tvättstuga igår, när jag skulle ta upp sista tvätten så snavar jag på mina skor, ryker i backen och slår i armbågen.
Ringde 1177, fick skjuts in till akuten av mina fantastiska föräldrar. Allt gick jättesmidigt, lugn kväll så tur i oturen :)
Fraktur i armbågen mot triceps eller nåt sånt. Operation inom 10 dagar :(

Känns så jävla tråkigt, var igång så bra med träningen, precis börjat den mer avancerade yogan, jag älskar yoga, tänk om jag inte kan yoga mera???! Ve och fasa.

Sjukskriven 6 veckor. Detta blir helt klart en utmaning 🤓
20230315_233403.jpg
 
Jahapp.
Hade tvättstuga igår, när jag skulle ta upp sista tvätten så snavar jag på mina skor, ryker i backen och slår i armbågen.
Ringde 1177, fick skjuts in till akuten av mina fantastiska föräldrar. Allt gick jättesmidigt, lugn kväll så tur i oturen :)
Fraktur i armbågen mot triceps eller nåt sånt. Operation inom 10 dagar :(

Känns så jävla tråkigt, var igång så bra med träningen, precis börjat den mer avancerade yogan, jag älskar yoga, tänk om jag inte kan yoga mera???! Ve och fasa.

Sjukskriven 6 veckor. Detta blir helt klart en utmaning 🤓
Visa bifogad fil 114519
Din stackare.... :( Håller tummarna för snabb läkning!!
 
Jahapp.
Hade tvättstuga igår, när jag skulle ta upp sista tvätten så snavar jag på mina skor, ryker i backen och slår i armbågen.
Ringde 1177, fick skjuts in till akuten av mina fantastiska föräldrar. Allt gick jättesmidigt, lugn kväll så tur i oturen :)
Fraktur i armbågen mot triceps eller nåt sånt. Operation inom 10 dagar :(

Känns så jävla tråkigt, var igång så bra med träningen, precis börjat den mer avancerade yogan, jag älskar yoga, tänk om jag inte kan yoga mera???! Ve och fasa.

Sjukskriven 6 veckor. Detta blir helt klart en utmaning 🤓
Visa bifogad fil 114519
Aj! :heart Jag tänker att det får vara en del i din mentala läkning också? Att du inte kan döva känslor med träning? Beroende avom det är din dominanta sida eller inte så kanske du kan lära dig något nytt som rehab, någon form av hantverk? :)
 
Aj! :heart Jag tänker att det får vara en del i din mentala läkning också? Att du inte kan döva känslor med träning? Beroende avom det är din dominanta sida eller inte så kanske du kan lära dig något nytt som rehab, någon form av hantverk? :)

Jo precis, det kommer vara jättenyttigt! Och jag kommer ju åtminstone kunna promma när smärtan lagt sig lite 😊

Det är vänster (tack o lov) och jag är högerhänt! Tror det blir mycket böcker om jag finner ro till att läsa :)
 
Jo precis, det kommer vara jättenyttigt! Och jag kommer ju åtminstone kunna promma när smärtan lagt sig lite 😊

Det är vänster (tack o lov) och jag är högerhänt! Tror det blir mycket böcker om jag finner ro till att läsa :)
Jag som sällan har ro att sitta med bok lyssnar istället massor, gärna då samtidigt som jag pysslar med något. Med en hand kan du testa diamond painting, målarböcker, skrapbilder, etc :)
 
Har du någon gång funderar på om du har ADHD?

Jo ibland, eller bipolär, men det var mest symtom när jag drack...
Kanske kan ta upp det med läkaren sen 28:e också. Fast helt ärligt vet jag väl inte hur man är när man har adhd :o tagit nåt sånt internettest för längesen. Dom är väl inte helt tillförlitliga?
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp