Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Dagbok Kommer troligen radera även denna. Bara skönt att skriva av sig! Veckan har varit kaos, har druckit under veckan på vardagar, inte...
106 107 108
Svar
2 155
· Visningar
255 562
Senast: pepp
·
Dagbok Gör en egen tråd så slipper jag skriva i kaostråden 😊 Är en olekranonfraktur, varit på röntgen 2 gånger igår, magnetröntgen idag...
16 17 18
Svar
357
· Visningar
38 316
Senast: pepp
·
Dagbok Började som sagt igår med smärta kring revben, upp mot axel. Ändå överkomlig smärta. Gick bra i morse, tills jag kom hem från jobbet...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
12 409
Senast: pepp
·
Dagbok Tycker det blev fint :heart och det känns väldigt viktigt för mig. Älskade lilla krulltott vad du är saknad. I juni får han en plats...
2
Svar
26
· Visningar
2 529
Senast: pepp
·
Dagbok Det ska bli spännande att se om nånting förändras nu när jag slutar med p-piller, har ätit dom 18 år! Senaste åren har jag väl mest...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 173
Senast: pepp
·
Dagbok Ensamvandringen som inte blev som jag tänkt mig. Dag 1. I fredags drog jag till Ritsem, ensam, sjukt peppad och NERVÖS. Tog båten över...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 234
Senast: ptr
·
Dagbok Skulle ha åkt iväg och vandrat med en kompis nu i höst, förra helgen blev inställd, och denna också. Jag är så himla less på att vara...
Svar
10
· Visningar
777
Senast: skiesabove
·
Dagbok Jag måste sluta trycka i mig såhär mycket skit. Har ju bara bytt ett beroende mot ett annat - socker. Det är inga rimliga mängder jag...
2
Svar
39
· Visningar
3 713
Senast: pepp
·
Dagbok Så vill jag ha en hund efter Totte. En hund som kan följa med på vandringar, en kompis att springa med, en mysig kompis som hänger med i...
Svar
3
· Visningar
572
Senast: mysboll
·
Dagbok Livet är kaos. Jag träffar kaoskillar. Senaste är alkoholist och så himla lik mig. Han har nu råkat ut för hemfridsbrott och är hotad...
Svar
16
· Visningar
870
Senast: tuaphua
·
Dagbok Herregud. Hur gammal är jag egentligen, och hur hade man klarat sig utan detta fantastiska forum!?
Svar
0
· Visningar
510
Senast: pepp
·
Dagbok Herregud vad trött jag blir. Jag har semester. Fick meddelande idag av min närmsta kollega att min vikarie ligger och sover på jobbet...
Svar
19
· Visningar
1 932
Senast: pepp
·
Dagbok Jag tänker ju mycket på tiden efter Totte. Kommer aldrig få en lika personlig hund som honom, vi passar varandra så bra! Med honom...
2
Svar
24
· Visningar
2 093
Dagbok Sen en månad tillbaka så äter jag betydligt mindre kolhydrater, promenerar varje dag, springer 1 gång i veckan och kör backträning 1...
Svar
6
· Visningar
1 048
Senast: Ebba_S
·
Dagbok Jag har lovat en kompis att vara med henne på midsommar. Hon kommer dricka. Och hon har även inget emot att jag dricker... vilket jag...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 222
Senast: Eurydome
·
Dagbok Kommer säkert sluta med att jag raderar. Men ändå skönt att skriva av sig i stunden. Det har inte gått bra, alls :( :( men jag har...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 168
Senast: pepp
·
Dagbok Inte i brevlådan denna gången, men utanför dörren när jag skulle gå och jobba 😂
Svar
3
· Visningar
927
Senast: pepp
·
Dagbok La samma text i ett inlägg på instagram för nära vänner. Bad mod. ta bort förra inlägget pga av att jag blev stressad av alla AAinlägg...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 536
Senast: Smulu
·
Dagbok Totte har inte dött ännu. Men det är en tidsfråga känns det som. Väldigt lite tänder, starr, leversjukdom, blåsljud, döv, allergier...
Svar
11
· Visningar
1 237
Senast: Myzan87
·
Dagbok Har haft alldeles för mycket ångest på sistone. Över vad vet jag inte riktigt. Alldeles nyss fick jag en hemsk panikångestattack efter...
Svar
19
· Visningar
1 417

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp