Kaoset del 2

Kommer troligen radera även denna.
Bara skönt att skriva av sig!

Veckan har varit kaos, har druckit under veckan på vardagar, inte okej.

Igår så hade vi försenad födelsedagsmiddag för mig plus en vän som fyller år..

Blev pruttfull, gick hem.
Sen kom två vänner förbi och vi drog ut på krogen.
Hånglade med säkert 5 personer och tog hem en 22 åring.

Jag fattar ju själv hur destruktivt detta är.
Har lite kontakt med S som jag dejtade förra året, ang AAmöte.
Han ska dit ikväll, jag har dock druckit och känner mig jävligt skör.
 

Jahapp.
Hade tvättstuga igår, när jag skulle ta upp sista tvätten så snavar jag på mina skor, ryker i backen och slår i armbågen.
Ringde 1177, fick skjuts in till akuten av mina fantastiska föräldrar. Allt gick jättesmidigt, lugn kväll så tur i oturen :)
Fraktur i armbågen mot triceps eller nåt sånt. Operation inom 10 dagar :(

Känns så jävla tråkigt, var igång så bra med träningen, precis börjat den mer avancerade yogan, jag älskar yoga, tänk om jag inte kan yoga mera???! Ve och fasa.

Sjukskriven 6 veckor. Detta blir helt klart en utmaning 🤓
Visa bifogad fil 114519
Usch! Stackare!
Hoppas att operationen och läkningen går bra. Ta hand om dig! ❤️
 
Nä. Men du kan ju läsa på lite om symptom och se om du känner igen dig. Det finns anledning att undersöka det då det är vanlig grundorsak vid beroende. Snabb belöning, ångestproblematik, stilla en överaktiv hjärna t.ex. Du använder dig ju av en del bra adhd coping strategier som att träna mycket. Jag kan se vissa tecken genom att läsa tråden och tror det kan vara värt för dig att undersöka nu när du är stabil i din nykterhet. Elvanse och specifika copingstrategier för ADHD skulle i så fall kunna vara mer hjälpsamt på sikt än antidepp
 
Nä. Men du kan ju läsa på lite om symptom och se om du känner igen dig. Det finns anledning att undersöka det då det är vanlig grundorsak vid beroende. Snabb belöning, ångestproblematik, stilla en överaktiv hjärna t.ex. Du använder dig ju av en del bra adhd coping strategier som att träna mycket. Jag kan se vissa tecken genom att läsa tråden och tror det kan vara värt för dig att undersöka nu när du är stabil i din nykterhet. Elvanse och specifika copingstrategier för ADHD skulle i så fall kunna vara mer hjälpsamt på sikt än antidepp

Tack! Ska absolut läsa på :)
 
Mamma ringde nu och frågade med allvarlig röst om jag hade druckit igår...

Jag hade visst vänt bort huvudet när hon skulle krama mig, men det var för att skydda armen, inget jag tänkte mer på. Och att jag inte brukar tvätta så sent, och nej det brukar jag inte, men var den tiden som fanns när det började sina bland träningskläderna.
 
Jahapp.
Hade tvättstuga igår, när jag skulle ta upp sista tvätten så snavar jag på mina skor, ryker i backen och slår i armbågen.
Ringde 1177, fick skjuts in till akuten av mina fantastiska föräldrar. Allt gick jättesmidigt, lugn kväll så tur i oturen :)
Fraktur i armbågen mot triceps eller nåt sånt. Operation inom 10 dagar :(

Känns så jävla tråkigt, var igång så bra med träningen, precis börjat den mer avancerade yogan, jag älskar yoga, tänk om jag inte kan yoga mera???! Ve och fasa.

Sjukskriven 6 veckor. Detta blir helt klart en utmaning 🤓
Visa bifogad fil 114519
Men din stackare. Krya och hoppas på god läkning.
 
🥳❤️

Screenshot_20230319_054919_Sober Time.jpg
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Inspiration sökes: Dop-present
  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Kämpa på

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp