Karréformad fot...????

HannaZ

Trådstartare
Ja vad betyder det?

Står så när man ex kollar på Petrie-stövlar. Ex Anky.

Är förresten 3000 kr inkl frakt bra för ett par nya Petrie Anky - vad kostar de normalt i butik?

Sv: Karréformad fot...????

Jag vet att ett par av Petries "sämre" modeller kostar ca 3000:- så för ett par nya Anky borde det vara ett bra pris. Det är väl en av deras "värsting modeller"?

Precis. När man rider karré rider manm ju i en fyrkant. Så då måste ju tån vara fyrkantig.:D

Ja jag kunde bara tänka på kött... inte konstigt att jag inte fick ihop det.

Sökte dock på den tyska stavningen och fick upp endel skor med rak tå.

Jag vet att ett par av Petries "sämre" modeller kostar ca 3000:- så för ett par nya Anky borde det vara ett bra pris. Det är väl en av deras "värsting modeller"?

Har googlat och fått fram att Petrie Anky kostar ca 4300 här hemma. Har tänkt beställa från Tyskland - helt nya och går att få i alla konfektionsstorlekar.

Men du har ju ett par fina måttbeställda som sitter som en smäck!

Varför beställa ett par dyra från Tyskland när det är det ultimata paret?

För att dom är 3-4 cm för korta (om man ska vara petig). Och mycket vill ha mer....
Ett par att ha till fint, med tjusig dressyrbåge, what can I say...

Hade försäljaren i portugal pratat engelska hade jag beställt ett par liknande som de jag har för under 2000 men det är lite problem med kommunikationen....

Senast ändrad:

en karré är ju fyrkantig så de måste vara fyrkantiga framtill. Inte spetsiga alltså. (Låter som sköna stövlar för föttera)

Liknande trådar

Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 154
Senast: Ajda
·
R
Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 371
Senast: Raderad medlem 147980
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
28 109
R
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 770
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V