JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Bukefalos 30 år!
(Aftonbladet) klarade sig mirakulöst Här är filmen från olycka på Åbytravet. Två kuskar kastades ur sina vagnar - men klarade sig utan större skador. - De var på benen och vid gott mod direkt efteråt, säger Ken Karlsson, sportchef på banan. Det blev dramatik när det sista loppet på Åbytravet skulle gå under...
Läs mer...
Moderator
Slutridet på ett tag
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Startad av cassiopeja
16 Okt 2016
Svar: 0
Visningar: 2 762
Dagbok
Hälsa och acceptans
Dagbok Jag kom att läsa en bok om en man som råkat ut för en olycka och fått en ryggmärgsskada (”Smällen” av Kent Revedal). Boken var saklig...
Startad av cassiopeja
14 Jun 2014
Visningar: 589
Dagbok
Att bli sjuk av stress
Dagbok Det satte rejäl fart under sensommaren 2007. Jag skulle fotografera på min väns bröllop. När jag kommer dit börjar jag fumla med min...
Startad av cassiopeja
31 Jul 2014
Visningar: 2 072
Dagbok
Rapport från Villvattnet
Körning Bättre sent än aldrig? (Jag KAN FORTFARANDE inte logga in på min hemdator )
Motivationen KOM tillbaka dagen innan vi skulle åka till...
Startad av a_c72
17 Jul 2007
Svar: 5
Visningar: 1 648
Grenar
Valp 2026
Övr. Hund Vi hade 60 mil, kört fram och tillbaka över dagen alla gånger utom den sista då det var 50-års kalas samtidigt så då sov vi hos...
bollen__
58 minuter sedan
Svar: 537
Visningar: 37 522
Hund
Att vara en usel hundförare/tränare
Hundträning Jag förstår att det inte känns så, men jag tycker du låter som en toppen-hundförare. Du sysselsätter dina hundar, du är nördigt...
Capybara
Idag kl 08:59
Svar: 12
Visningar: 518
Hund