Kastrera osäker tik?

Tikar blir sällan osäkra av kastrering, då inget testosteron sänks - tvärtom kan dom bli mer bitchiga ;)

Har en tik nu som istället fått P-spruta och det tog 3 veckor så blev hon värre bitch än vanligt :banghead:

Jag känner dock en sådan tik som fick problem med osäkerhet med både hundar och människor. Tiken kastrerades vid 3 års ålder pga att hane fanns i familjen. I dag är tiken 8 år och har blivit bättre med åren men inte "sig själv" igen.
 
Jag känner dock en sådan tik som fick problem med osäkerhet med både hundar och människor. Tiken kastrerades vid 3 års ålder pga att hane fanns i familjen. I dag är tiken 8 år och har blivit bättre med åren men inte "sig själv" igen.
Okej, men det är nog inte vanligt :)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
16
· Visningar
1 704
Senast: YlvaG
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 147
Senast: Migo
·
Övr. Hund Min mamma förlorade sin hund för ganska precis ett år sen och har idag köpt en ny valp. :love: Jätteroligt och jag är superglad för...
Svar
5
· Visningar
1 824
Senast: Nota
·
Övr. Hund Om en hund har blivit anmäld till länsstyrelsen pga att den har bitit några gånger. Vad gäller då? Vilka rättigheter har ägaren och...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
20 152
Senast: Jadzia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp