katt+dator=ingen bra kombination...

Zizzy

Trådstartare
Katten har sprungit och lekt på tangentbordet och lyckats trycka på något så menyraden där uppe gömmer sig...:mad:
Och alla ikoner på dito är borta..
HUar knappat runt själv en stund för o försöka få tillbaka som det va innan, men misslyckats...
Snälla, hur gör jag?:cry:
Har Vista....

Sv: katt+dator=ingen bra kombination...

:bump: Man kunde färminska fönstret lite hehe:angel:

Nu behöver jag bara komma på hur jag får fram ikonerna....:angel:

Jag drabbades just av precis det samma. Fast han lyckades även koppla bort musplattan :(

För att få tillbaks menyraden så klicka på "verktyg" uppe till höger och klicka bort "Helskärm" så ska det bli som förr.

Jag drabbades just av precis det samma. Fast han lyckades även koppla bort musplattan :(

För att få tillbaks menyraden så klicka på "verktyg" uppe till höger och klicka bort "Helskärm" så ska det bli som förr.

AAAAHHHHHhhhhh!!!:bump::banana::bump: TACK!!:bow:

Musplattan kan jag tyvärr inte hjäla dig med, jag är totalt värdelös på tekniken gällande datorer.. :o

Min dator är sprillans ny och jag fick läsa i instruktionsboken. Först försökte jag lista ut vilka tangenter han gått på och tryckte på dem men då blev det ännu värre :rofl:

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
27 260
Senast: Amk
·
Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 698
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka