Bukefalos 28 år!

Katt i sovrummet

Sv: Katt i sovrummet

Jag fick t.o.m. muta vår ena katt för att hon skulle börja sova i sängen. Är ju sååå mysigt :love:
 
Sv: Katt i sovrummet

Mina katter får inte vara i sovrummet alls. Förr fick de vara därinne på dagarna men inte det heller längre. Lillmissan upptäckte nämligen att det var jättekul att boa runt bland sängkläderna och jag fick katthår överallt. Det funkar inte för mig på natten, långhårskatt-kill i näsan sover jag dåligt av. De klarar sig med varandras sällskap, inget krafs på dörren förrän vid åtta på morgonen när de vill ha frukost. De vet ju vad matte är bäst till... öppna matburkar! :)
 
Sv: Katt i sovrummet

Vårat sovrum är kattfritt, pga samon är allergisk. :( Det var ett billigt pris för att få behålla katterna, tyckte jag. Men jag önskar såklart att de hade kunnat få vara med i sovrummet...
 
Sv: Katt i sovrummet

Våra två katter får absolut inte vara i vårt sovrum, dels för att jag har haft allergi tidigare, men det har vuxit bort. Sen tycker jag dessutom det är lite äckligt med deras hår i sängen...
 
Sv: Katt i sovrummet

Vad många det var som sov med sina katter :) Har bara varit kattägare sedan onsdags och han har nu börjat förstå att man inte får hoppa upp på fågelburen, som då står i sovrummet... Så i natt ska vi sova i sovrummet (sov med honom i vardagsrummet fram tills nu :o Vad gör man inte? :D )
 
Sv: Katt i sovrummet

När vi hämtade lillkissen kunde vi inte ha dem i samma rum första veckan, så husse sov på soffan med Maja medans jag sov i sängen med Hanoo :o
 
Sv: Katt i sovrummet

Såklart huvet på kudden och resten (förutom framtassarna) under täcket. Varmt och gott på vintern :smirk:
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej alla! Min katt drack precis upp lite soja och undrar om det är okej, är det giftigt för katter?
Svar
4
· Visningar
626
Senast: Freazer
·
Katthälsa Förra året avmaskade jag mina katter ungefär i maj och för en tid sedan så upptäckte jag åter att katterna fått mask. Jag avmaskar båda...
Svar
3
· Visningar
371
Senast: Jeps
·
Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
35
· Visningar
3 299
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Jag ska åka tåg med katten ca 24 timmar, fyra byten totalt. Någon som gjort det tidigare? Hur löser man det med låda? Katten är van vid...
Svar
3
· Visningar
375
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp