Bukefalos 28 år!

katt/klös/klätter träd?

Sv: katt/klös/klätter träd?

Granngården har ett träd just nu för 499kr (fram till 6:e April tror jag) som verkade rättså schysst. Ville ha det men kom hem med en klöspelare istället.
 
Sv: katt/klös/klätter träd?

hittade inte det på hemsidan.

askot11,

ja det kan man ju, men då måste man ju faktiskt bygga det också :rofl: har 10 olika bygg projekt som jag skjuter framför mig redan... är dålig på det här med tålamod och noggrannhet när det gäller att bygga saker.
 
Sv: katt/klös/klätter träd?

platterna ser lite små ut dock, om nu de stora platterna är 50cm.
 
Sv: katt/klös/klätter träd?

platterna ser lite små ut dock, om nu de stora platterna är 50cm.

Hm, bytte inte någon annan här på forumet ut plattorna på sitt klösträd till större sådana? Har för mig att jag har sett en bild på kanske bildforumet nyligen?

Det kanske är möjligt att göra så på den här också?
 
Sv: katt/klös/klätter träd?

ja det kan man ju, men då måste man ju faktiskt bygga det också :rofl: har 10 olika bygg projekt som jag skjuter framför mig redan... är dålig på det här med tålamod och noggrannhet när det gäller att bygga saker.

Högst förståeligt, jag är lite av en sådan person jag också :angel:
 
Sv: katt/klös/klätter träd?

Hm, bytte inte någon annan här på forumet ut plattorna på sitt klösträd till större sådana? Har för mig att jag har sett en bild på kanske bildforumet nyligen?

Det kanske är möjligt att göra så på den här också?

Jag har bytt ut två liggdelar på vårt klösträd, en av delarna är den största liggplattan som fanns hos Kattens No1. Det är inte det snyggaste men fungerar och jag planerar att köpa ett Petfun i höst.
 
Sv: katt/klös/klätter träd?

Går det att byta ut delar på alla klösträd?

Förresten, hittade Petfuns tyska hemsida men jag läste aldrig tyska i skolan :o går det att hitta någon annanstans?
 
Senast ändrad:
Sv: katt/klös/klätter träd?

Ja kan ju byta ut toppplattan till en ca 30×60cm lång och sätta en lika stor platta botten och en elker 2 extra stödstolpar i andra änden.
 
Sv: katt/klös/klätter träd?

Går det att byta ut delar på alla klösträd?

Förresten, hittade Petfuns tyska hemsida men jag läste aldrig tyska i skolan :o går det att hitta någon annanstans?

Det går att ändra så att hemsidan är på engelska.
 
Sv: katt/klös/klätter träd?

Hojt hojt. :)
Jag gjorde ett katträd till min kissebäbs då jag tyckte dom vanliga katträden var så otroligt dyra. :)
Då gjorde jag det av 3 kabeltrummor, fleecefiltar och badrumsmattor. :) Gick inte på mer än 300kr att göra. :)
Kan Pma bilden åt dig om du undrar. :)
Annars finns det en bra idéer på en Fb grupp som heter Återbruka mera där man kan söka på hur man gör eget katträd/klösträd. :)


Mvh Xoya. :)
 
Senast ändrad:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp