Bukefalos 28 år!

Katt som blir ensam.

Smurfoff

Trådstartare
En katt som är van vid andra katter/hundar i hemmet som hon kommer överens med som sen blir själv. Hur reagerar katten?

Min sambo och jag ska nämligen gå isär och han betala katten och jag kommer flytta.

Tycker dock synd om katten som blir ensam kvar som är van vid sina kompisar.. Kommer hon vänja sig vid att vara helt ensam?
 
Det är nog individuellt.
Min mamma har en katt, som var van sedan den var kattunge att ha andra katter omkring sej.
När mamma flyttade tog hon bara denna katt med sej och det har funkat bra med den.
Men, denna katt är i och för sej riktigt "mammig" av sej, det duger bara att kela och umgås med mamma.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 859
Senast: cirkus
·
Katthälsa Jag och sambon adopterade en honkatt från ett katthem för en månad sen. Hon är cirka ett år gammal och vi vet inget om hennes bakgrund...
Svar
2
· Visningar
662
Senast: DeCloe
·
Övr. Katt Vi funderar lite löst på om vi vill skaffa katt igen. Vi har haft två huskatter från katthem innan. Gjorde en del misstag som...
2
Svar
36
· Visningar
2 958
Senast: Sel
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 167
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Häst
  • Elitloppet – en gång om året!
  • Häst med eksem

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp