katt-tvätt?

pigleton

Trådstartare
Hur mycket ska de tvätta sig själva egentligen? Har nämligen en tant på 10 år och jag insåg idag att hon knappt tvättar sig själv alls längre.

Har inte sett henne tvätta sig på länge faktiskt, och då är jag hemma hela dagarna med min dotter så jag borde ju få se det någon gång.

Idag upptäckte jag att hon hade någon typ av flytning och att hon inte brydde sig om det så jag spolade av rumpan på henne lite och hon tvättade sig inte efter det heller utan bara la sig på mattan efter att ha ruskat förnärmat på sig.

Känner mig rätt oroad, hon är den enda katt som är kvar nu av de tre jag haft tillsammans under flera år och jag vill inte bli av med henne också.

Sv: katt-tvätt?

jag tycker det låter som om det är något som inte står rätt till, om jag vore du skulle ja åka till vetrinären!hoppas det inte är något med henne

Håller med de andra, ta henne till veterinären! När en katt plötsligt ändrar beteende tyder det tyvärr på att något inte riktigt är som det ska...

Hoppas dock hon blir bättre! Lycka till!

Senast ändrad:

Ska försöka komma iväg till veterinären denna vecka, måste bara trolla ihop pengarna först.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 402
Senast: Johanna1988
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 935
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 826
Senast: Juli0a
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 664
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka