Katt upphittad i Ösmo!!

B

Bimbolina

Min styvdotter har tagit hand om en katt som flyttat in i en grannes källare!!
Den e öronmärkt! Vi har ringt polisen!
Vad ska vi mer göra för att försöka få reda på dom rätta ägarna???? :confused:
 
ring till kattföreningar å hör om dom har fått in
nått på förlorad katt.
 
Både polisen och kennelklubben skall kunna ta fram namnet på ägaren till märkt katt. Kanske du kan be om uppgifterna hos kennelklubben och själv kontakta ägaren, kvarnarna kan mala långsamt hos polisen...
 
Jag har fått ett telefonnummer dit jag kan kolla vem som äger katten, men inte föränns imorgon!!

Så svårt att se vad det står bara..... får göra mitt bästa ialla fall!! :crazy:
 
Pröva att ta olja på örat så kan det vara lättare att se. Prova också att lysa med en stark lampa!
 
tyvärr så kan vi inte det!!

har redan 2 katter och 2 hundar!!
 
NU e katten på djurkliniken där dom ska hjälpa till och kolla märkningen!! Så snart vet jag ialla fall vad det står..............
 
Tack det kan vi behöva!!

Annars vet jag inte vad vi ska göra av den........ :cry:
 
Fått namnet på den som ska äga katten enligt öronmärkningen, men där e det ingen som svarar!! Ska ringa han igen i morgon!! :smirk:
 
Hoppas du får tag på ägarna och att det är bra människor som inte kastat ut katten. Men med tanke på att den r öronmärkt så borde det vara seriösa ägare.

Lycka till!!!
 
Hoppas också han vill ha tillbaka den... annars vet jag inte vad jag gör!!
 
omplassera den karnsje i nått fosterhem först?
eller hitta ett nytt hem till den?
 
Får inte tag på ägaren till katten, har ringt på alla möjliga tider i 1 vecka nu!!

Men hon blir väl kvar här så länge ialla fall, funkar hyfsat med dom andra djuren nu!! :)
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 651
Senast: cirkus
·
Övr. Katt Vi bor i ett tätbebyggt område, och vår katt har kommit på att om hon går runt och jamar hos grannarna, så blir hon insläppt och får...
Svar
10
· Visningar
1 369
Senast: G-uldlock
·
Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
23
· Visningar
1 360
Senast: monster1
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
13
· Visningar
630
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Mat till kräsen liten valp
  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp