Katt upphittad! -vad göra?

Sv: Katt upphittad! -vad göra?

Hannes tycker jag är ett fint och kanske inte helt vanligt namn på djur, och kan svagt kopplas till att han ser fundersam ut, journalisten Hannes Råstam som dog tidigare i år måste ju ha fnulat en del under sin journalistiska karriär ;) . Sen går jag på Paddingtons linje men röstar för Twist :)
 
Sv: Katt upphittad! -vad göra?

kl.

Namnproblemet fotrsätter.. Känns inte som att jag hittar någon klockrent sådär :(
Men de jag har noterat hittills är;
-Leo
-Sneaky
-Kurre
-Skillz (dock "svårt" att uttala)
-Zodiac

Leo och Kurre gick bort totalt för sambon, dock säger han nu att det är min katt så ja. Jag antar att han får vara sne om jag väljer nått av dessa då :p Skillz är mer "hans" namn som han har gett förslag på i listan.
 
Sv: Katt upphittad! -vad göra?

Den lille kille måste ju heta LUCKY, så klart ;)

Det var ju ren lycka att du hittade honom :D och det var ju ren lycka att det var JUST DU :p som hittade honom
Jättebra jobbat, all heder åt dig och de dina

Nosbuffar från kattkollektivet :bow:
 

Liknande trådar

Övr. Katt Vi fick hem vår kattunge igår och vi har en hund på 6 år. Alla i familjen var helt införstådda med att introduktionen skulle ta tid då...
Svar
8
· Visningar
2 096
Senast: Bexzor
·
Katthälsa Har en 5årig huskatt som varit kastrerad sen 5-6 månaders ålder. Han kom hit som kattunge, men antagligen för tidigt för att lämna...
Svar
16
· Visningar
2 138
Övr. Katt Det vill sig inte riktigt med att introducera katt nummer tre. Y är en 12-årig kastrerad hane. Levt med sällskap hela livet minus två...
Svar
15
· Visningar
1 785
Senast: Pilot
·
Katthälsa Igår fick jag hem min alldeles fantastiska kattunge :love: och allt går super bra! Hon fick träffa min andra katt en stund igår kväll...
Svar
0
· Visningar
617
Senast: Piek
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp