Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har inte påstått i någon tråd här att jag kräver att få tillbaka katten. Jag ställde en simpel fråga till individen mer än så var det inte. Det klart att man gör allt för sina barn.
Jag har inte sagt något om att kommentarer ska vara på min sida allt jag ville veta vad jag har för rättigheter. Jag har inga problem med att bemöta mina barn utan jag gör mitt allt för dom. Sen kan ju barn faktiskt ändra sig och då får man kolla vad det finns för möjligheter och om man kan göra något. Men nu vet jag att i detta fall så går det inte att göra något
Jag borde ha lagt tråden på barn i första hand.

Du hade nog fått samma svar då också.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, jag håller på att förgås av sorg och dåligt samvete. Jag har tre hittekatter, varav den äldstes ålder har av veterinär uppskattats...
Svar
15
· Visningar
3 367
Senast: Sel
·
Hundavel & Ras Jag gjorde ett impulsköp i höstas, som jag tyvärr ångrar bittert. En mops. Jag har alltid haft fördomar om folk som köper och...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
19 870
Senast: Migo
·
Katthälsa Jag har stora problem med min hon katt. Hon föddes ensam utan syskon, inga döda kattungar föddes utan bara hon. Hon är korsning...
Svar
17
· Visningar
2 946
M
Katthälsa Hejsan, Jag vill börja med att förklara hur jag har hamnat i den här ohållbara situationen: För fem år sedan träffade jag en kille...
2
Svar
20
· Visningar
3 733
Senast: bengeten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp