JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Bukefalos 30 år!
Ibland undrar jag hur jag vågar sova med den här varje natt.
Matte har tagit fram resväskan igen, det är inte okej någonstans...
Jaha, då är vi redo för Madrid då.
(Alltså, det går ju absolut ingen nöd på dem. Lillmatte är ju hemma som vanligt. Men det är inte samma sak när inte matte sover i sin säng...)
Mizze har nu fått en dyna att sova på i växthuset.
Matte frös så jag är behjälplig med värme som den snälla katt jag är
Min hand som kudde.
Jag tror en viss herre är lite missnöjd med att vi flyttade upp sovrummet till ovanvåningen
Nu måste man ju ligga på golvet om man vill sola sig
Jag har Ivar bokhyllor med öppna bokhyllpålar. Megara gillar att springa bakom dem och sedan sitta och kolla ut.
Jag känner mig så älskad. Man verkligen ser hur kärleken strålar ut
Bildtolkning: Katt som försöker förstå varför det är främmat folk här två dagar i rad
”Varför är hon här nu igen?!”
Satte igång ugnen så självklarr fick jag en katt i knät.
Orkar inte hur fin han är
Vi lämnade den stående obevakat i två minuter
Klickerträning av katt
Övr. Katt Är det någon här som klickertränar katter?
Jag försöker träna mina lite då och då. Det första målet är att få dem mer samarbetsvilliga...
Startad av Wille
26 Dec 2025
Svar: 2
Visningar: 499
Katt
Flera katter med olika kostbehov
Katthälsa Ni som har flera katter i hemmet, men som har olika kostbehov och/eller kostreferenser, hur gör ni för att lösa det smidigt? Jag har två...
Startad av Skojamindoja
27 Apr 2026
Svar: 2
Visningar: 248
Katt
Min katt är sjuk
Katthälsa Min katt Toni (honkatt) är sjuk. Det började för två veckor sedan med att hon inte kunde kissa. Vi har varit med om det en gång tidigare...
Startad av Wille
10 Nov 2025
Svar: 99
Visningar: 10 158
Katt
Katt som skriker efter mat hela tiden
Övr. Katt Jag håller på att bli tokig. Min överviktiga devon jamar och jamar och jamar efter mat hela tiden. Åtminstone så fort jag närmar mig...
Startad av MissFideli
24 Jan 2026
Svar: 66
Visningar: 3 405
Katt
Uppdateringstråd 33
Övr. Hund Var så sjukt sugen på och dra till klubben och träna lite agility, men de hade plockat bort alla hinder ifrån banan inför gräsklipp och...
ii-ssa
Idag kl 22:23
Svar: 3
Visningar: 168
Hund
Annonsera mera hundar 2
Övr. Hund Samma här! En fantastisk en, tillhörande en människa som var … mindre fantastisk. Men den lilla hunden 😍
Capybara
Idag kl 21:45
Svar: 1 913
Visningar: 170 947
Hund
Dressyrsnackis 20
Dressyr Haha ja men det har hon! Han är väldigt fin!
Jag tävlar igen nu på onsdag men sen tar jag en liten paus och så ska hon försöka tävla...
MattiZ
38 minuter sedan
Svar: 1 813
Visningar: 113 785
Grenar
Back in the days!
Gnägg När man handlade typ allt på Hööks eller Börjes. På den tiden Hööks hade lite bättre kvalisort på grejerna.
nightcrawler
Idag kl 22:08
Hållbarhet i kylskåpet...
Tjatter Dessa två gräddförpackningar har stått oöppnade närmast kylelementet i mitt kalla kylskåp - liiite längre tid än vad som var tänkt från...
Startad av ameo
Måndag kl 16:42
Svar: 28
Visningar: 1 642
Allmänt