Alla metoder är bra utom dom dåliga![]()
Eller hur!! Försökte med annat först, men man ska inte underskatta katters styrka i nosen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alla metoder är bra utom dom dåliga![]()
Salt brukade ställa sig snett bakom Lakritz och när hon backade sopade han ut hälften av maten med tassen innan locket hann stängasNågra minns säkert mina problem med Sevens hunger. Nu har hon gått på en dos kortison som ju såklart inte gjorde saken bättre och trots att den nu är över (men troligen kommer behöva sättas in igen då det är gräsallergi vi behandlar) så stjäl hon mat. Har automater till dom, så beställt huvar till alla så hon åtminstone inte kommer in bakvägen. Men så länge så har Bonnies automat smyckats med 2 vinflaskor jag har men aldrig kommer mig för att öppnaOch bakom står ved... Man tager vad man haver, som Cajsa Warg tydligen inte skrev i sin bok
Visa bifogad fil 185202
Salt brukade ställa sig snett bakom Lakritz och när hon backade sopade han ut hälften av maten med tassen innan locket hann stängas![]()
Tyvärr finns ingen av mina katter längre så det är inte aktuellt. Jag byggde diverse skydd men Salt var både stor och smart så han vann alltid till slutKolla Etsy, finns en hel värld med smarta tillbehör! Kan man gissa att tillbehören är uppfunna av kattägare med din erfarenhet?Visa bifogad fil 185268
Älskade och saknadeTyvärr finns ingen av mina katter längre så det är inte aktuellt. Jag byggde diverse skydd men Salt var både stor och smart så han vann alltid till slut![]()
Åå så lik min paddisHanden SKA vara på magen. Punkt slut.
Mvh
Cleo
Visa bifogad fil 185352
@miumiu apropå hur det någonsin ska gå att göra något annat?![]()
ÅhÅå så lik min paddis![]()
Silversköldpadda är en av mina absoluta drömfärger.
Min maine coon jag hade var också silversköldpadda. Är väldigt svag för sköldpaddsfärgerna.Silversköldpadda är en av mina absoluta drömfärger.![]()