Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Underbart att nÄgon utanför familjen ser hur förbankat gullig hon Àr. VÀrldens bÀsta att leva med ocksÄ. Kelig, klok och vill vara med pÄ allt. HÀr staplar vi ved.Men??? FÄr man vara sÄ söt?![]()
Jag Àr övertygad om att Megara kan öppna burkar...Du menar att inte varenda potentiell blivande kattÀgare grups av ett oemotstÄndligt begÀr av Burma efter mina inlÀgg om livet med Megara
Visa bifogad fil 189790
Jag har en devon med. Hon Àr som en hund i kattformatUnderbart att nÄgon utanför familjen ser hur förbankat gullig hon Àr. VÀrldens bÀsta att leva med ocksÄ. Kelig, klok och vill vara med pÄ allt. HÀr staplar vi ved. Visa bifogad fil 189831
min katt berÀttar allt och har mycket ljudeffekter. Tex nÀr man hoppar ner frÄn katttrÀdet etc sÄ mÄste man ju göra det sÄ alla hör "mjuaaaaaa" och sen zoomiesDet hÀr gjorde mig sÄ glad att lÀsa!
Visst Ă€r det underbart med pratande katter? Ăven om vissa av dessa samtal gĂ€rna hade fĂ„tt hĂ„llas dagtid istĂ€llet...![]()
SjÀlvklart ska du ha en till! Man mÄste ha minst tvÄJag har en devon med. Hon Àr som en hund i kattformatsÄ jÀkla söt din Àr. Blir fan sugen pÄ en till
![]()
Jag har sÄn tur, han Àr sÄ himla snÀll och med pÄ allt.Han Àr sÄ fin din Kim eller om du Àr hans mÀnniska![]()