Kattbilder #8

1679079012685.png

Lite synd om Älva. Förr i tiden låg hennes cat cave och tog upp halva skrivbordet i mitt sovrum. Sedan jag började jobba en del hemifrån har skrivbordet blivit en riktig arbetsplats med en stor datorskärm och tangentbord, så caven får inte plats där längre. Istället har jag placerat den längst ner i en av bokhyllorna. Men det är inte alltid helt lätt att klättra in, för caven är egentligen lite för stor...

IMG_20230318_175857.jpg

Juno har också haft det jobbigt. Hon tyckte att jag var tråkig när jag jobbade igår, och bestämde sig för att störa mig den sista kvarten eller så. Jag trodde hon ville hänga med mig och gosa eller busa, men när jag lämnat skrivbordet så blev hennes äkta motiv avslöjat...

IMG_20230317_194516.jpg

Liknande trådar

Tjatter Fick idén från en annan tråd. Kan vi inte skriva en tråd om busringningar vi råkat ut för eller gjort själva? Vore kul att läsa. :D
Svar
7
· Visningar
562
Senast: BernT
·
Hemmet Förra tråden passerade 2000 inlägg så nu är det dags att byta tråd. Hoppas det för med sig större lycka i budgivningarna för @Voeux, mig...
33 34 35
Svar
680
· Visningar
64 965
Bukefalos Gällande gamla trådar skulle jag vilja föreslå en funktion där en tråd automatiskt blir låst en viss tid efter senaste inlägget. Om man...
Svar
16
· Visningar
878
Senast: Gunnar
·
Övr. Hund Då den förra nått 2000 inlägg så passar jag på att skapa en ny. :) Fortsätt uppdatera! På torsdag är det dags för HD/ED-röntgen på den...
58 59 60
Svar
1 197
· Visningar
92 113

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Rocka sockorna