Kattbilder #8

Status
Stängd för vidare inlägg.
1A058713-F6DA-4E16-97D3-E7FFC1E1C8B1.jpeg

Vad är det med mina katter och att de ska hänga halvvägs utanför möblerna hela tiden? O_o
 
Håller han sig där, eller är han van vid att gå ute? (Vet inte hur det funkar). 😻❤️
Jag tar med honom ut i stallet och håller dörrarna stängda. När det blir varmare går han lös med på hundpromenader. Det händer att han smiter ut men jag vill inte ha honom ute utan uppsikt egentligen. Han kommer nästan alltid på inkallning så tillsammans med oss är han lös.
 
Den här är det åtminstone inte så synd om. Förutom att hon har tråååkigt när alla är sjuka och det regnar ute (så att det varken är fåglar på balkongen eller hundar i parken att titta på). :down::rofl:

Över 2 kilo nu, och fem månader på lördag! De trodde från början att hon skulle bli liten, men jag tror allt att jag ser vad de där tassarna är dimensionerade för. :angel: Hon är nog bara efter i tillväxten pga tuff start.

20230322_115943.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
10 11 12
Svar
225
· Visningar
15 534
Senast: Ajda
·
Övr. Barn Vi fortsätter väl här, då andra tråden nåt över 2000 inlägg. Själv ligger jag bredvid yngsta och väntar på att hon ska somna nån gång.
73 74 75
Svar
1 489
· Visningar
77 639
Övr. Katt Jag har en katt med extremt problematisk päls. Hon är korthårig, men med sjuka mängder ulligt underhår och hon fäller minst 8 av 12...
Svar
16
· Visningar
837
Senast: Hoarfrost
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
8 830

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp