Kattbilder #8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag lovar att min katt inte svälter. Han har fri tillgång på sitt torrfoder + att han knaprar nog i sig mer sv Tildas torrfoder än vad hon gör + blötmat morgon och kväll 🙄 men han ser helt desperat ut (och betedde sig som det) r kvällens mat skulle serveras 😂😂
IMG_20230327_102923.jpg
 
Jag är glad att lilltjejen åtminstone inte mår dåligt, även om det är tur att det nästan alltid är någon hemma för ibland är det outhärdligt tråkigt att vara kattunge och inte ha någon att leka med... Hon kan faktiskt vara den gladaste och mest resilienta lilla maskrosungen jag träffat!

20230329_143721.jpg


(Både bra och dåligt att vi "tvingas" tänka på att skaffa en till snart. Det är jobbigt just nu, men det brukar ju vara bättre i längden. Men det blir en korat, helt utan kan jag tydligen inte vara. :heart )
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
10 11 12
Svar
234
· Visningar
16 067
Övr. Barn Vi fortsätter väl här, då andra tråden nåt över 2000 inlägg. Själv ligger jag bredvid yngsta och väntar på att hon ska somna nån gång.
75 76 77
Svar
1 531
· Visningar
79 905
Senast: Bexzor
·
Övr. Katt Jag har en katt med extremt problematisk päls. Hon är korthårig, men med sjuka mängder ulligt underhår och hon fäller minst 8 av 12...
Svar
16
· Visningar
844
Senast: Hoarfrost
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 164
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp