Kattbilder #9

Igår hände det 🥰 Moa la sig ner i mitt knä, hittills har hon bara kommit upp i knät för att trampa lite och sen hoppa ner igen men igår låg hon där i säkert 3 minuter, kanske det blir en knäkatt till slut
IMG_20240320_212426.jpg
 
Megara envisas med att vingla omkring och försöka hoppa upp på sängen, soffan och skrivbordet och trilla ner eller missbedöma avståndet och tjonga in i sängkanten. Hon vägrar att ligga stilla och vila av sig ruset. Så om jag inte hindrar henne fysiskt så kan jag inte stoppa henne. Sista gången stängde jag in oss båda i sovrummet och la kuddar och filtar runt sängen så det iaf var mjukt och inte så långt ner när hon trillade.
 
Megara envisas med att vingla omkring och försöka hoppa upp på sängen, soffan och skrivbordet och trilla ner eller missbedöma avståndet och tjonga in i sängkanten. Hon vägrar att ligga stilla och vila av sig ruset. Så om jag inte hindrar henne fysiskt så kan jag inte stoppa henne. Sista gången stängde jag in oss båda i sovrummet och la kuddar och filtar runt sängen så det iaf var mjukt och inte så långt ner när hon trillade.
Vad har hänt?
 

Liknande trådar

Övr. Katt Nån som har huskatt Ragchilla 😻(Ragdoll/Chinchilla perser) katt och kan berätta lite om deras lynne, arbete med pälsen osv? Och om den...
Svar
14
· Visningar
2 440
Senast: Glimra
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
506
Senast: Catsu
·
Övr. Katt Nästa helg ska vi sannolikt hämta hem en ny familjemedlem, en omplacering av en 9-årig ragdoll. Jag och min man har gått i kattplaner...
2
Svar
37
· Visningar
2 408
Senast: cherie
·
Fritid I juni kommer jag, sonen 8 år och vovvarna åka norrut från Skåne på vår allra första campingsemester. Vi kommer vara borta 8-9 dagar...
Svar
7
· Visningar
369

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Kattsnack 10
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp