Kattbilder #9

Måste vara kattmynta, eller kanske kattfrön?

Ser många katter som ruvar i krukor. Vem vet, ruvar de tillräckligt länge kanske det börjar växa ut kattungar .

(Obs: Skämt)
IMG_0695.jpeg

Där ligger hon och ruvar. Hoppas på kattungar! 🤞

Bra med en arbetsledare till frösådden!

Vore kul att se dina odlingar sedan om du låter henne vara 100% ansvarig för sortval och såtider. :p
Hon kanske skulle få en egen del av trädgården? :idea:
 
Något säger mig att du borde investera i en större säng … eller i mindre katter.

Skalman har ju uppfunnit en abc-saft, kan det vara något tror du?
Mitt sovrum är "imponerande" 198,5 cm brett och 300 cm långt... så större säng får inte plats. 😂 Och något säger mig att kisarna skulle lyckas ta upp orimligt mycket plats även om de var hälften så stora. 😅
 
Mitt sovrum är "imponerande" 198,5 cm brett och 300 cm långt... så större säng får inte plats. 😂 Och något säger mig att kisarna skulle lyckas ta upp orimligt mycket plats även om de var hälften så stora. 😅

Jag har en 140 säng och en liten burma och det slutar ändå med att jag ligger som en pretzel och ibland håller på att rulla ner. Hur en liten katt kan ta upp så mycket rum är en gåta.
 
Mitt sovrum är "imponerande" 198,5 cm brett och 300 cm långt... så större säng får inte plats. 😂 Och något säger mig att kisarna skulle lyckas ta upp orimligt mycket plats även om de var hälften så stora. 😅
Något säger mig att du har helt rätt.
Jag sover tillfälligt i en 90-säng istället för i en 180-säng och konstigt nog är det inte trängre trots två 6 kilos katter i sängen … och snart kommer en dvärgpudel som troligtvis tar upp lika mycket plats…

Förresten heter Skalmans saft xyz…
 

Liknande trådar

Övr. Katt Nån som har huskatt Ragchilla 😻(Ragdoll/Chinchilla perser) katt och kan berätta lite om deras lynne, arbete med pälsen osv? Och om den...
Svar
14
· Visningar
2 446
Senast: Glimra
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
513
Senast: Catsu
·
Övr. Katt Nästa helg ska vi sannolikt hämta hem en ny familjemedlem, en omplacering av en 9-årig ragdoll. Jag och min man har gått i kattplaner...
2
Svar
37
· Visningar
2 413
Senast: cherie
·
Fritid I juni kommer jag, sonen 8 år och vovvarna åka norrut från Skåne på vår allra första campingsemester. Vi kommer vara borta 8-9 dagar...
Svar
7
· Visningar
374

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Diarré
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp