Katternas mat

• Övr. Djur
  • Trådstartare Trådstartare Ellinore
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 669
E

Ellinore

Vad kan man ge sina katter om man inte vill köpa torrfoder eller våtfoder. Hur ska man blanda ihop en egen kattmat?
De katter jag har nu älskar våtfoder och torrfoder, och de verkar inte gå att ändra på, men jag tänker på katter jag skaffar i framtiden.

Sv: Katternas mat

Ellinore skrev:
Vad kan man ge sina katter om man inte vill köpa torrfoder eller våtfoder. Hur ska man blanda ihop en egen kattmat?
De katter jag har nu älskar våtfoder och torrfoder, och de verkar inte gå att ändra på, men jag tänker på katter jag skaffar i framtiden.

Lättare att få bra svar om tråden ligger under katter ;)

Liknande trådar

Övr. Katt Våra katter vägrar äta blötmat och därför behöver jag hitta ett torrfoder som är okey. Vi har provat SMAAK Cat Adult Sterilised Kyckling...
Svar
5
· Visningar
540
Senast: Keb71
·
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 266
Senast: Bison
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
1 635
Senast: Hazel
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
2 165
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka