Bukefalos 28 år!

Kattgräs!!

Zelda

Trådstartare
Hejsan! Köpte dogman kattgräs hos coop, men efter tre dar har inget grott. Vet inte ens om jag har gjort rätt. Men jag öppnade, skakade o sen hällde jag lagom mycket vatten. Sen stängde jag locket. Jag la den i fönsterbrädan och visst var det ljust. Sen efter 3 dar typ har inget grott.

Är det bara slänga sk*ten o skaffa annat! F*n vilken J*vla sk*t produkt!
 
Köper alltid Dogman kattgräs till mina katter och det har aldrig varit några problem med att få det att gro. Rör om och ser till att all frön är täckta, häller på lagom mycket vatten och sätter på locket. Har dock aldrig låtit lådan stå i sol fören det kommit upp gräs.
 
Frön kan gro i totalt mörker. De behöver bara sol när de har kommit ovan jord. Faktum är att de gror bättre i mörker än i direkt solljus.
 

Liknande trådar

A
Kropp & Själ Vad "härligt" det är när hösten och kylan kommer på allvar och händer och fötter förvandlas till isklumpar och har ännu en vinter med...
Svar
5
· Visningar
1 583
Senast: avslutat medlemskap
·
Kropp & Själ börjar bli tokig... har sån inre rastlöshet jämt som jag får svårare o svårare o hantera. det har kommit gradvis o blivit mkt värre sen...
Svar
2
· Visningar
3 447
Senast: vtok
·
Utrustning Var igår & kikade på en ponny som jag lovat att hjälpa till med att rida till. Mycket trevlig ponny som tävlar Msv B hoppning & ska...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 166
Senast: Heulwen
·
L
Träning Finns det några förstående o stöttande människor här? Jag behöver lite uppmuntran då jag håller på att ge upp... Har ridit i halva mitt...
2
Svar
24
· Visningar
2 757
Senast: martha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp