Kattlåda med automatik!

KungTulle

Trådstartare
Fick min roligaste shoppingrunda på länge. Var på kända lågprisvaruhuset och skulle köpa kattmat och kattsand i stora säckar. Och vad har dom där? Jo!

En eldriven kattlåda som har en motordriven rensare som för över allt bajs och all hopklumpad kattsand i en behållare som man sedan tömmer när den är full!!!

När en katt har varit i lådan så sätter den igång efter tio minuter och rensar lådan.

Vad kostade då detta underverk? Jo originalpriset var en tusenlapp men dessa var nedsatta till strax under 300 spänn. Jag köpte ingen för jag tycker det går så bra att rensa med en liten spade.

Sambon spekulerade i att köpa en och ställa om timern i den så att den sätter igång direkt en katt hoppar i för att göra det mera spännande och skrämma bort främmande katter. :D

Jag skrattade åt denna maskin så jag nästan dog!!!

Det stod på lådan att den sålts i tiotusentals ex i usa. Undrar om härket fungerar överhuvudtaget?

/KT
 
Sv: Kattlåda med automatik!

:eek: Vad blir nästa steg? En kattbadare??

Nä, men det kan väl säkert vara en bra sak att ha om man åker bort över helgen. Man har en torrfoderautomat, en vattenfontän och en mekanisk kattlåda............ vem fan behöver kattvakt??! :crazy:

Nu vill iofs jag att mina katter ska kollas av en mänsklig varelse så att de lever, gärna få lite gos och en puss från matte när jag är borta så för mig är det inget alternativ. Men det finns säkert andra den passar för.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp