Du anvÀnder en gammal webblÀsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser pÄ ett riktigt sÀtt. Du bör uppgradera eller anvÀnda en annan webblÀsare.
Nu Àntligen fick Sparky gÄ pÄ toa och bajsa. Försökt 4 gÄnger under dagen.
DÄ kan jag slappna av lite, men ÀndÄ inte för nÄgot Àr uppenbart fortfarande knasigt men jag förstÄr fortfarande inte om det Àr bajset eller kisset.
Det hÀr suger.
DĂ€ggdjur
Jag har vÀxt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. FrÄn 11 till 19 Är hade jag dÀrtill minst en hÀst, totalt 4 egna och...
Tjatter
Nej men nu Ă€r det vĂ€l hög tid, tycker ni inte? 2024 Ă„rs upplaga av Secret Santa Ă€r hĂ€r! đ€
Ni som har varit med tidigare har koll pÄ...
HÀstnyheter Den Ätalade mannen har Äterigen stÀllts inför rÀtta efter dödsolyckan pÄ DjurgÄrden 2023. I hovrÀtten kallade försvaret in tvÄ nya...
HÀstnyheter En kartlÀggning över prisutvecklingen i veterinÀrvÄrden visar att de stora kedjorna i genomsnitt Àr dyrare Àn de fristÄende klinikerna
SamhÀlle Jag vill inte förklara politiken med diagnoser, och vill heller inte att man ska avstÄ frÄn att analysera varför Trump blivit vald.
Men...
Ăvr. Hund Idag stod klockan pĂ„ 02.45, tidig uppstigning för Ă„rets första skyddsjakt pĂ„ gĂ„s!
Trots de senaste dagarnas regn fick vi en fantastiskt...
HÀstvÄrd VÄr klinik har stötvÄgsmaskinen i en stor vÀska som de har med sig mellan sina tre behandlingsstÀllen, sÄ det borde finnas fler kliniker...